DIVERSITY AND INCLUSION
upravljanje raznolikostima u kompaniji

Trening je namijenjen

  • Menadžerima i voditeljima timova

Polaznici će naučiti:

  • Identificirati raznolikosti i njihove utjecaje na tvrtku i poslovanje tvrtke
  • Objasniti i primijeniti procese upravljanja i uključivanja raznolikosti, odnosno upravljati raznolikostima
  • Identificirati benefite upravljanja raznolikostima
  • Identificirati moguće prepreke u upravljanju raznolikostima i predložiti rješenja za njihovo prevazilaženje

Kratki sadržaj treninga:

  • Objasniti što je to proces upravljanja raznolikošću i uključivanje raznolikosti
  • Koji su uzroci različitosti i kakav je njihov utjecaj na kompaniju
  • Vježba: Osvješćivanje raznolikosti: po čemu sam ja različit(a) od drugih
  • Uloga menadžmenta i svih zaposlenika u razvoju svijesti o potrebi za raznolikošću
  • Vježba: Na konkretnim slučajevima iz prakse polaznici trebaju prepoznati da li u kompaniji postoji proces upravljanja i uključivanja raznolikosti
  • Benefiti raznolikosti u kompaniji
  • Moguće prepreke u procesu upravljanja raznolikostima
  • Kakav je utjecaj upravljanja raznolikostima na rezultat kompanije
  • Vježba: Na konkretnim slučajevima iz prakse polaznici će u timovima raspraviti i odlučiti kako bi riješili situaciju vezanu uz raznolikost
  • Implementacija upravljanja raznolikostima i uključivanje raznolikosti: potrebne promjene na razini svakog pojedinca, managementa te na razini kompanije
  • Završna vježba: što ja već sutra mogu primijeniti na svojem radnom mjestu, a što će pridonijeti uključivanju različitosti

Metode rada:

  • Predavanje
  • Vježbe
  • Grupni rad
  • Diskusija
  • Razmjena znanja i iskustava
  • Upitnici
  • Case study-a

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati

Ovaj trening/radionica pomaže tvrtkama da shvate prednosti raznolikosti i nauče kako uključivanjem svih raznolikosti unaprijediti svoje poslovanje. Aktivno uključivanje raznolikosti rezultira povećanjem inovacija, pomaže donošenju kvalitetnijih odluka, a usvajanje ovog pristupa stvara sretnije i motiviranije zaposlenike, kupce/klijente.

Studija Deloittea pokazala je da u organizacijama koje primjenjuju ovaj pristup i podržavaju različitost tako da se svi zaposlenici osjećaju uključenim dolazi do povećanja inovativnosti za čak 83%.