Trening je namijenjen:

  • poduzetnicima
  • menadžmentu komercijalnih poslovnih funkcija
  • specijalistima na poslovima prodaje i nabave

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • upoznati se sa znanjima koja omogućuju kvalitetno planiranje, efikasnu provedbu planova, njihovo mjerenje te unaprjeđivanje i uvođenje potrebnih promjena.
  • naučiti kako promatrati i učiti iz dostupnih podataka i informacija iz eksternih i internih izvora te na temelju toga minimalizirati rizike, donositi dobre odluke i poboljšavati rezultate poslovanja (prioriteti: tržišna pozicija, rentabilnost, likvidnost)

Kratki sadržaj treninga:

  • funkcije komunikacije za menadžere rukovoditelje
  • analize tržišta
  • analize portfelja kupaca i/ili dobavljača i/ili partnera (segmentacija, migracije, potencijali, navike, rizičnost)
  • ključni pokazatelji poslovanja (financijski i nefinancijski pokazatelji, benchmarking, analiza konkurencije)
  • kalkuliranje cijena, točke pokrića, zone sigurnosti, razlika u cijeni, kontribucijska marža, raspoređivanje indirektnih troškova
  • planiranje (planske tehnike i alati, postupci nadzora nad provedbom i promjenama, planiranje ulaganja capex)

Metode rada:

  • predavanje
  • vježbe
  • individualni i timski rad
  • dijalog
  • razmjena znanja i iskustva

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati