Trening je namijenjen:
- poduzetnicima
- menadžmentu komercijalnih poslovnih funkcija
- specijalistima na poslovima prodaje i nabave
Polaznici će naučiti sljedeće:
- upoznati se sa znanjima koja omogućuju kvalitetno planiranje, efikasnu provedbu planova, njihovo mjerenje te unaprjeđivanje i uvođenje potrebnih promjena.
- naučiti kako promatrati i učiti iz dostupnih podataka i informacija iz eksternih i internih izvora te na temelju toga minimalizirati rizike, donositi dobre odluke i poboljšavati rezultate poslovanja (prioriteti: tržišna pozicija, rentabilnost, likvidnost)
Kratki sadržaj treninga:
- funkcije komunikacije za menadžere rukovoditelje
- analize tržišta
- analize portfelja kupaca i/ili dobavljača i/ili partnera (segmentacija, migracije, potencijali, navike, rizičnost)
- ključni pokazatelji poslovanja (financijski i nefinancijski pokazatelji, benchmarking, analiza konkurencije)
- kalkuliranje cijena, točke pokrića, zone sigurnosti, razlika u cijeni, kontribucijska marža, raspoređivanje indirektnih troškova
- planiranje (planske tehnike i alati, postupci nadzora nad provedbom i promjenama, planiranje ulaganja capex)
Metode rada:
- predavanje
- vježbe
- individualni i timski rad
- dijalog
- razmjena znanja i iskustva
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati