Trening je namijenjen:

  • svim upravljačkim razinama
  • direktorima i rukovoditeljima na različitim razinama unutar poduzeća
  • vlasnicima i direktorima srednjih i malih poduzeća
  • rukovoditeljima prodaje srednjih i malih poduzeća
  • prodavačima koji žele prodavati više i bolje

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • kako ubaciti potragu u dnevni raspored prodajnih aktivnosti
  • kako napuniti prodajni lijevak budućim kupcima
  • kako ugovoriti sastanke s kupcima koji do jučer nisu čuli za vas
  • kako zainteresirati nezainteresiranog kupca
  • kako zagrijati hladan poziv da kupci zažele saznati još od vas
  • kako proći blokade poput sekretarica i tajnica
  • kako uspostaviti odnos i povezati se s kupcem preko telefona
  • kako postavljati kvalificirajuća pitanja i slušati aktivno

Kratki sadržaj treninga:

Modul 1: Zašto potraga za novim kupcima

  • važnost potrage za novim kupcima
  • tri tehnike identificiranja potencijalnih kupaca
  • kako se nositi s odbijanjem i strahovima
  • prodaja rješavanjem i kreiranjem problema
  • primjeri i vježbe iz prakse

Modul 2: Kako i gdje tražiti nove kupce/klijente

  • 10 različitih metoda potrage za novim kupcima (detaljno o svakoj)
  • kako koristiti sajmove za identificiranje novih kupaca
  • kako pravilno koristiti preporuke i networking
  • kako emailom otvoriti vrata
  • što su okidači i kako vam daju signale tko kupuje danas

Modul 3: Hladni pozivi

  • kreiranje jedinstvene prodajne ponude
  • kreiranje koristi za kupca
  • kreiranje scenarija poziva (osnovne i napredne tehnike)
  • povezivanje s kupcem putem telefona
  • identificiranje potreba i problema kupaca

Metode rada:

  • PowerPoint prezentacija
  • primjeri iz prakse i vježbe s diskusijom
  • interaktivna razmjena znanja i iskustava
  • timska radionica

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati

Dva su glavna razloga zašto poduzeća trebaju tražiti nove kupce:

  • kako bi povećala prodaju
  • kako bi zamijenila kupce koje su tijekom vremena iz različitih razloga izgubili

Prodaja funkcionira po zakonu brojeva. Vrhunski prodavači znaju kako će određen broj poziva rezultirati određenim brojem narudžbi, tako da se pripremaju i planiraju svoje radne dane kako bi zakon brojeva proizveo željene rezultate. Zakon brojeva vrijedi samo onda kada postoji dovoljno kvalificiranih potencijalnih kupaca koje prodavač može kontaktirati. U skladu s time, prodavač mora konstantno i uporno biti u potrazi za novim kupcima, a zanemarivanje tog procesa je iznimno opasno za karijeru prodavača.