Trening je namijenjen:
- menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
- svim osobama koje su u kontaktu s korisnicima
- osobama koje rade u marketingu, prodaji, odjelima za odnose s javnošću
- tim liderima
- projekt menadžerima
- osobama kojima je javni govor dio svakodnevnog poslovnog okruženja
- osobama kojima je cilj uspješno prezentiranje ideja i stavova
- svima koji žele unaprijediti svoje govorničke i prezentacijske sposobnosti
Kratki sadržaj treninga:
- individualna analiza govornog i prezentacijskog statusa
- video snimanje trominutnog izlaganja uz pp, analiza snimljenog uz poseban osvrt na individualne rezultate polaznika (analiza glasa i dikcije)
- umijeće prezentiranja / problemi s prezentacijom, osvrt na održane prezentacije – jesmo li griješili?
- vježbe za dikciju i glas
- vježbe za osnaživanje uvjerljivosti
- vježbe sabranosti
- vježbe za jasno izražavanje poruke, artikuliranje misli i riječi, vježbe vizualizacije teksta
- interesi publike, osvajanje publike – klasični retorički potezi
- neverbalna komunikacija
- raznolike uloge govornika s obzirom na zadane okvire javnog nastupa, kao i s obzirom na različite diskurse kojima se služimo
- djelovanje na slušatelje/gledatelje
- racionaliziranje straha od govora, razlikovanje straha od treme u govoru
- vježbe za transformiranje treme u kreativnu energiju
- rad na “karizmatičnom” nastupu (intuicija, emocija, ratio)
- bilješke i natuknice – stvaranje pisanog teksta i usklađivanje s govornom formom, alati za dobru pripremu javnog nastupa – verbalizacija
- završno snimanje kamerom (trajanje izlaganja 8 minuta), analiza snimljenog
- analiza s posebnim osvrtom na uspješnost usvajanja novih vještina, završni komentar, evaluacija
Metode rada:
- prezentacija
- interaktivne vježbe
- procjena individualnog govornog i glasovnog statusa
- vježbe disanja i opuštanja
- vježbe za glas i izgovor
- vježbe protiv straha i treme
- vježbe sabranosti
- analiza diskursa
- vježbe prezentiranja
- snimanje kamerom i analiza
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati