Trening je namijenjen:

  • menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
  • komunikatorima, odnosno osobama koje tvrtku zastupaju u javnosti
  • voditeljima ureda za odnose s javnošću i glasnogovornicima
  • osobama koje javno nastupaju pred užim ili širim auditorijem
  • osobama kojima je cilj uspješno predstavljanje ideja i stavova
  • svima koji žele unaprijediti svoje retoričke sposobnosti

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • unaprijediti znanja stečena na početnom treningu javnog nastupa
  • intenzivnim vježbama za kontrolu glasa iskoristiti svoje glasovne mogućnosti
  • na odgovarajući način upotrijebiti svoje komparativne prednosti u javnom govoru
  • osnažiti alate za postizanje stila i osobnosti u javnom govoru
  • upoznati se s dijaloškim vrstama javnog govora (diskusija, debata)
  • pripremiti odgovarajuću argumentaciju za javnu debatu
  • pripremiti kontraargumentaciju (preduhitriti suparnika) za javnu debatu
  • izbjegavati, odnosno prepoznati erističke smicalice i trikove suparnika
  • definicija krize
  • vrste krize
  • kako reagirati na krizu
  • vremenski razvoj krize
  • vježba: simulacija krize

Kratki sadržaj treninga:

Dan prvi – 8 školskih sati

  • definiranje prioriteta praktikuma prema potrebama sudionika
  • logika u govoru – vjeruju li nam, i zašto?
  • vrste dokaza i njihovo korištenje
  • logičke pogreške i njihovo prepoznavanje
  • vježbe argumentiranja i uspješnog vođenje dijaloga
  • tipovi debate i načini debatiranja
  • odnos prema suparniku i publici u javnoj debati
  • propitivanje suparnika i odgovaranje na pitanja suparnika i publike
  • neverbalna razina javne debate – kontrola situacije
  • mediji za debatu – javnost, radio, televizija
  • priprema i izvođenje (snimanje kamerom)
  • analiza snimljenog materijala

Dan drugi – 8 školskih sati

  • alati za formiranje stila i osobnosti u javnom govoru
  • efekti u prezentaciji
  • uporaba alata za postizanje poetičnosti (igre riječima, parafraziranje, sinonimi, slike…)
  • tipične pogreške u javnom govoru
  • jačanje samopouzdanja
  • jezik javnog nastupa
  • vježbe kontrole glasa i neverbalnih znakova
  • odgovaranje na (neugodna) pitanja i verbalne napade
  • komunikacija pred kamerom
  • zakonitosti medija: izjava za radio/televiziju
  • retorički alati u kriznom komuniciranju

Dan treći – 4 školska sata

  • izvođenje govora (snimanje)
  • analiza govora
  • individualni savjeti za poboljšanje govorničkih sposobnosti
  • prilagodba nastupa konkretnoj situaciji i potrebama
  • evaluacija

Metode rada:

  • prezentacija
  • interaktivne individualne i grupne vježbe
  • priprema i izvođenje prezentacije
  • snimanje kamerom i analiza

Trajanje treninga:

  • 20 školskih sati