Trening je namijenjen:

  • svima koji su u direktnom kontaktu s klijentima i žele spriječiti potencijalno konfliktne situacije
  • menadžerima i djelatnicima koji žele ostvariti okruženje sa što manje destruktivnih konflikata
  • svima koji nastoje probleme rješavati konstruktivno
  • svima koji se trude u svojoj organizaciji stvoriti timski duh
  • svima koji vjeruju u potrebu nekonfliktnog rješavanja sukoba
  • svima koji se žele osjećati samopouzdano i kompetentno u komunikaciji sa zaposlenima i kolegama

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • što su izvori konflikta
  • tipovi i faze konflikata
  • prepoznati uzroke konflikata
  • efikasno komunicirati u konfliktnim situacijama
  • odabrati odgovarajuće strategije komunikacije shodno željenim rezultatima
  • uspostaviti i održati uspješnu komunikaciju sa zahtjevnim sugovornikom
  • osvijestiti vlastite emocionalne reakcija
  • kako se nositi s emocijama tijekom konfliktnih situacija
  • naučiti se samokontrolirati i motivirati za zajednički pogled naprijed
  • konstruktivno rješavati konflikte u timu kroz produktivne razgovor
  • što napraviti kada situacija izmakne kontroli
  • kako biti medijator u konfliktnim situacijama

Kratki sadržaj treninga:

  • uzroci i posljedice konflikta
  • postavljanje granica
  • razlikovanje submisivne, agresivne i asertivne komunikacije
  • faktori koji dovode do konflikta: različitost percepcije, očekivanja, iskustva, stavovi, ličnost, uvjerenja
  • potrebe i njihov utjecaj na konflikt: prepoznavanje potreba i ishodi nezadovoljnih potreba
  • uloga emocija u izbijanju i kvalitetnom razrješenju sukoba
  • gradacija utjecaja neadekvatnog rješavanja konflikata na: odnose, produktivnost, zadovoljstvo životom
  • faze sukoba i kako ih prepoznati
  • strategije rješavanja konflikata
  • tehnike upravljanja konfliktima
  • prepoznavanje stila rješavanja konflikta – 4 stila obzirom na povezanost asertivnog i kooperativnog ponašanja: natjecateljski stil, kolaborativan stil, kompromisni stil, popustljiv stil
  • tehnike komunikacije s teškim ljudima; model nenasilne komunikacije (nvc) marshalla b. rosenberga
  • kako komunicirati sa manipulatorom?
  • empatija kao alat za ispravno razumijevanje druge strane, njenih interesa, potreba, osjećaja i stajališta, bez obzira na to kako drugu stranu doživljavamo
  • interveniranje u konfliktu kao treća osoba: medijator i medijacija

Metode rada:

  • prezentacija
  • grupna diskusija
  • iznošenje i razmjena vlastitih iskustava
  • interaktivne vježbe i igre simulacije praktičnih primjera

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati