Trening je namijenjen:
- poduzetnicima
- menadžmentu
- ključnom osoblju
- hr specijalistima
Polaznici će naučiti sljedeće:
Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa procesima, postupcima i alatima u okviru strateškog menadžmenta ljudskih potencijala i osnovnim znanjima potrebnim za djelovanju na tom području:
- kako realizirati strateške namjere, strategiju i poslovne planove organizacije kroz optimizaciju i razvoj ljudskih potencijala
- kako izraditi, implementirati i provesti plan razvoja ljudskih potencijala
- kako kreirati mjere i metrike po načelima opće pravde i pravednosti
- kako razvijati i upravljati izvrsnošću ljudskih potencijala u funkciji postizanja i unaprjeđivanja organizacijske izvrsnosti
Kratki sadržaj treninga:
- pozicija i uloga ljudskog kapitala u poduzetničkim organizacijama u post-industrijskom dobu
- modeli razvoja konkurentske prednosti odabirom i provedbom adekvatnih strategija razvoja ljudskih potencijala
- alati za strateške analize ljudskih potencijala
- upravljanje portfeljem ljudi i njihovih potencijala (diferencijacije strateških pozicija, znanja i kompetencija)
- bsc koncept za implementaciju i provedbu strategija razvoja ljudskih potencijala
- izrada strateške mape, definiranje ključnih inicijativa i aktivnosti, pokretača i pokazatelja uspjeha
- potporni organizacijski i upravljački alati i tehnike (sistematizacije, sustavi i modeli plaća i nagrađivanja, akti)
- intelektualni kapital, struktura i modeli mjerenja
- izazovi i specifičnosti strateške pozicije poslovne funkcije upravljanja ljudskim potencijalima
- efqm model za mjerenje i upravljanje organizacijske izvrsnosti (kako se mjeri stupanj izvrsnosti ljudskih potencijala, kako se upravlja razvojem)
Metode rada:
- predavanje
- vježbe
- individualni i timski rad
- dijalog
- razmjena znanja i iskustva
Trajanje treninga:
- 8.školskih sati
Globalizacija, konkurencija, tehnološki razvoj i digitalizacija sve više jačaju percepciju da su ljudi i njihovi potencijali najvrjedniji i najvažniji dio poduzetničkih organizacija. Predstavljaju organizacijsku snagu i konkurentsku prednost u čiji razvoj i motivaciju se prioritetno ulaže energija, vrijeme i novac, a povratno se time stvaraju preduvjeti za dugoročan i održiv rast i razvoj na interes svih ostalih dionika.
Kako raste uloga ljudi kao ključnog čimbenika u poduzetničkoj organizaciji, tako jača i potreba da se uredi sustav za strateško i operativno planiranje ljudskih potencijala, upravljanje i mjerenje uspješnosti poslovanja i organizacijske izvrsnosti, definiraju mjere i metrike (pokretači i pokazatelji) iz više perspektiva, sve povezano sa strateškim namjerama, strategijom i poslovnim planom organizacije.