Trening je namijenjen:

  • menadžerima
  • voditeljima timova i projekata
  • osobama koje rade sa strankama
  • voditeljima prodaje i marketinga

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • razumjeti da je kreativnost predispozicija za inovativnost
  • razumjeti „zakone“ i strategije inoviranja
  • prepoznati vlastite inovativne i kreativne blokade
  • analizirati i identificirati vlastite inovativne i kreativne potencijale
  • razumjeti pojmove inovativnost, inovacija, inovativan pristup, „biti inovativan“
  • razumjeti kako se inovativnost i kreativnost ogledaju u svakodnevnom životu
  • vježbe i tehnike za poticanje razvoja kreativnosti i inovativnosti

Kratki sadržaj treninga:

  • karakteristike i obilježja inovacije
  • „zakoni“ i strategije inoviranja
  • kreativnost kao disciplina inovacije
  • utjecaj genetskih i memetskih predispozicija pojedinaca na individualne kreativne i inovativne razvojne potencijale
  • utjecaj vanjskih okolnosti i okruženja na poticanje ili blokiranje kreativnosti i inovativnosti
  • opis inovativnih procesa – individualnih i interaktivnih (npr. grupnih)
  • metode i tehnike za poticanje razvoja kreativnog i inovativnog načina razmišljanja – na razini pojedinca i tima – razrada tehnika po koracima koji su važni za primjenu u praksi
  • primjena tehnike 6 šešira za generiranje, analizu i evaluaciju generiranih ideja
  • mogućnosti realizacije kreativnosti i inovativnosti pojedinaca iz vlastitih svjesnih i podsvjesnih resursa
  • primjena naučenih tehnika na konkretnim primjerima polaznika treninga (npr. projektni zadatak)

Metode rada:

  • prezentacija
  • interaktivne vježbe (individualne i grupne)
  • rad u parovima
  • diskusija
  • vizualizacija

U 21. stoljeću, vremenu zasićenih i prezasićenih ponuda i tržišta, svako nastojanje za pronalaženjem novih proizvoda i usluga zahtijeva potpunu predanost pojedinaca, timova i tvrtki, kao i jasno definiranje onoga što se želi postići / dostići. Da bi uspješno prošli korake inoviranja i procesa stvaranja i testiranja inovacije, potrebno je donijeti odluku što se želi postići i po čemu će se novi proizvod / ponuda razlikovati od već postojećih. Zato je potrebno poznavati strategije razvoja inovacije ili pak strategije provedbe postupka inoviranja. Upravo o tim strategijama biti će govora na ovome treningu pri čemu će svaki polaznik trebati na trening ponijeti / donijeti vlastiti primjer proizvoda koji je u procesu inoviranja.

Kontaktirajte nas za inhouse trening
Prijavite se na otvoreni trening