Trening je namijenjen:
- menadžerima svih razina,
- poduzetnicima,
- vlasnicima trgovačkih društava,
- računovodstvenom i financijskom osoblju,
- javnom, privatnom sektoru,
- neprofitnim organizacijama, državnim institucijama,
- svima onima koji žele steći osnovna znanja s ovog područja
Polaznici će naučiti sljedeće:
- kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznike sa procesom, alatima i tehnikama menadžerskog računovodstva:
- kako se provodi transformacija podataka iz financijskog u menadžersko računovodstvo te njihovo mjerenje
- kako se prikupljaju podaci i osiguravaju sve relevantne informacije iz eksternog okruženja
- kako se donose i vrednuju odluke iz područja upravljanja financijama, organizacijom i troškovima, ulaganjima, poslovnim rizicima, odnosima s dionicima
Kratki sadržaj treninga:
- definiranje potreba, rizika i potencijala tržišta (segmentacija tržišta)
- upravljanje troškovima (tehnike racionalizacije troškova, povezivanje troškova i aktivnosti – activity based costing, utvrđivanje troškova u cijelom životnom vijeku proizvoda i usluge – bcg matrica)
- analiza krivulje vrijednosti (što ukloniti, što smanjiti, što povećati, što stvoriti)
- analiza točke pokrića
- vrednovanje investicijskih odluka
- ključni financijski pokazatelji poslovanja (područja primjene, standardi i mjere, koncepti mjerenja i povezivanja vrijednosti pojedinih pokazatelja)
Metode rada:
- predavanje
- vježbe analize financijskih izvješća i izrade specifičnih menadžerskih izvješća
- individualni i timski rad
- dijalog
- razmjena znanja i iskustva
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati
Menadžersko računovodstvo je poslovna funkcija koja obuhvaća tehnike i procese pribavljanja financijskih i nefinancijskih informacija u svrhu donošenja boljih odluka, prevenciju i minimalizaciju poslovnih rizika, te za efikasno i efektivno upravljanje organizacijom i poslovnim procesima. Sposobnost povezivanja brojki, postotaka i koeficijenata iz internih evidencija s informacijama iz eksternog okruženja, pogotovo o ponašanju i potrebama kupaca te djelovanju konkurenata, od iznimne je važnosti za opstanak u izuzetno dinamičnom društvenom i gospodarskom okruženju. Time organizacije mogu povećati lojalnost i zadovoljstvo kupaca a konkurente nadmašiti efikasnijom prodajom, kvalitetom upravljanja i uravnoteženog odnosa sa svim dionicima.