Trening je namijenjen:

  • trening je namijenjen svima koji u maloprodaji komuniciraju sa strankama, a posebno osoblju i voditeljima maloprodajnih lokacija.

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • razviti opće i specifične komunikacijske vještine kod polaznika
  • unaprijediti prodajne vještina u maloprodaji u cilju bolje usluge kupcima ali i veće prodajne učinkovitosti
  • koristiti poznato i nepredviđeno u motiviranju kupaca, prema modelu vizualizacija i asocijacija u cilju jačeg utjecaja na način pamćenja i donošenja odluke kod kupca
  • definirati i uvježbati načine dodatne i povezane prodaje
  • odrediti najbolje načine za rješavanje reklamacija i prigovora u prodaji
  • postaviti temelje za stvaranje trajnijih odnosa s kupcima

Kratki sadržaj treninga:

  • motivacijski faktori kod kupca;
    • zašto, kod koga i što kupci kupuju
    • kako i zašto kupci donose odluke
    • što kako i zašto kupci pamte?
    • kako kupac doživljava prodavača
  • kako voditi i kontrolirati komunikaciju
  • kako “otvoriti” komunikaciju
  • usklađivanje i “ugađanje” percepcije
  • verbalni i neverbalni alati i tehnike kontrole
  • kako smanjiti negativan utjecaj čimbenika koji ometaju komunikaciju
  • kako komunicirati s više kupaca
  • kako ustanoviti želje, potrebe, očekivanja i ključne emocije koje navode na kupnju
  • kako stimulirati i modelirati motivirajuće emocije kod stranke na suptilan i nenametljiv način
  • kako najbolje prezentirati proizvod i cijenu
  • koji su uzroci neodlučnosti ili otpora stranke
  • kako otklanjati otpore – kako kod kupca potaknuti zadovoljstvo posjedovanja
  • što su to proizvodi dodane vrijednosti (up-sell) i povezani proizvodi (cross-sell) i kako ih sada nudimo?
  • kako ponuditi dodatne i povezane proizvode – zašto “još nešto?” nije dovoljno
  • kako predvidjeti komentare stranke
  • kako optimalno ponuditi proizvod dodane vrijednosti a kako povezani proizvod; priprema i igranje uloga prodavač – kupac u radnim grupama
  • kako postupiti u konfliktnim situacijama
  • kako zaključiti komunikaciju sa strankom
  • kako se razlikovati od konkurencije

Metode rada:

  • predavanje u kojem je teorijski dio potkrijepljen s osobnim iskustvom polaznika
  • analiza na primjerima iz prakse polaznika
  • vježbe iza svakog dijela treninga (interaktivne i didaktičke) – vježbe i primjeri sačinjavaju 60 – 70% sadržaja treninga i uključuju igranje uloga i uvježbavanje stvarnih situacija te rješavanje zadataka
  • praktične vježbe odvijaju se u manjim “radnim grupama” koje se sastoje od dva do četiri polaznika

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati

Kupci u maloprodaji ponekad prigovaraju da im prodavači ne posvećuju dovoljno pažnje – ili se žale na njihovu nametljivost.

Najvažniji razlog takvog odnosa je neadekvatna komunikacija između kupca i prodavača, koju primarno treba inicirati i kontrolirati prodavač.

Uostalom, ne postoji uspješan prodavač koji nema razvijenu i kvalitetnu komunikaciju sa svojim kupcima. Na ovom treningu sagledati ćemo komunikaciju iz više perspektiva, kroz brojne praktične primjere i situacije, definirati što je čini uspješnom i uvježbati načine kako da to postane.