Trening je namijenjen:

  • menadžerima
  • rukovoditeljima svih razina
  • svima koji žele unaprijediti osobne kompetencije i raditi na osbnom razvoju

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • osvijestiti vlastitu emocionalnu inteligenciju
  • na koje načine razviti emocionalnu inteligenciju
  • primijeniti usvojene spoznaje u svakodnevnom životu
  • prepoznati emocije kod suradnika
  • značenje i važnost emocionalne inteligencije u poslovnom životu
  • razviti temeljne vještine emocionalne inteligencije
  • ostvariti harmoničan i uspješan odnos s drugim ljudima
  • koristiti osobna emocionalna stanja za postizanje bitnih ciljeva

Kratki sadržaj treninga:

  • što su emocije i kako nastaju
  • utjecaj emocija na naše razmišljanje i ponašanje
  • zbog čega emocije dovode do „tunelskog“ vida
  • što je emocionalna inteligencija i kako nam može pomoći u svakodnevnom privatnom i poslovnom okruženju
  • komponentne emocionalne inteligencije
  • razvijanje emocionalne inteligencije
  • prepoznavanje emocija kod drugih osoba
  • korištenje energije negativnih osjećaja
  • korištenje vlastitih emocionalnih stanja za ostvarenje bitnih ciljeva
  • ostvarenje harmoničnih i uspješnih odnosa s drugim ljudima

Metode rada:

  • predavanje
  • vježbe
  • igranje uloga (rad s kolegama različitih osobnosti)
  • individualni i grupni rad
  • diskusija
  • razmjena znanja i iskustva

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati

Emocionalnu inteligenciju različiti autori tumače kao sposobnost rješavanja apstraktnih problema, sposobnost učenja ili pak kao sposobnost snalaženja u novim situacijama.
Prema definiciji Saloveya i Mayera, radi se o sposobnosti prepoznavanja značenja emocionalnog sklopa, kao i prosuđivanje i rješavanje problema vezanih za emocionalne kontakte, a sve je vezano za emocionalni kontekst.
Prema nešto složenijoj definiciji, riječ je o hijerarhijski složenom setu sposobnosti od najjednostavnijih do složenih osobina koji uključuju percepciju i izražavanje emocija, korištenje emocija kao pomoć u mišljenju, razumijevanje emocija te reflektivno upravljanje emocijama. Emocionalna inteligencija može se primjenjivati u timskom radu, partnerskim odnosima, otvorenoj komunikaciji s radnicima te za razvoj socijalnih i emocionalnih kompetencija.