Trening je namijenjen:
- menadžerima
- rukovoditeljima svih razina
- svima koji žele unaprijediti osobne kompetencije i raditi na osbnom razvoju
Polaznici će naučiti sljedeće:
- osvijestiti vlastitu emocionalnu inteligenciju
- na koje načine razviti emocionalnu inteligenciju
- primijeniti usvojene spoznaje u svakodnevnom životu
- prepoznati emocije kod suradnika
- značenje i važnost emocionalne inteligencije u poslovnom životu
- razviti temeljne vještine emocionalne inteligencije
- ostvariti harmoničan i uspješan odnos s drugim ljudima
- koristiti osobna emocionalna stanja za postizanje bitnih ciljeva
Kratki sadržaj treninga:
- što su emocije i kako nastaju
- utjecaj emocija na naše razmišljanje i ponašanje
- zbog čega emocije dovode do „tunelskog“ vida
- što je emocionalna inteligencija i kako nam može pomoći u svakodnevnom privatnom i poslovnom okruženju
- komponentne emocionalne inteligencije
- razvijanje emocionalne inteligencije
- prepoznavanje emocija kod drugih osoba
- korištenje energije negativnih osjećaja
- korištenje vlastitih emocionalnih stanja za ostvarenje bitnih ciljeva
- ostvarenje harmoničnih i uspješnih odnosa s drugim ljudima
Metode rada:
- predavanje
- vježbe
- igranje uloga (rad s kolegama različitih osobnosti)
- individualni i grupni rad
- diskusija
- razmjena znanja i iskustva
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati
Emocionalnu inteligenciju različiti autori tumače kao sposobnost rješavanja apstraktnih problema, sposobnost učenja ili pak kao sposobnost snalaženja u novim situacijama.
Prema definiciji Saloveya i Mayera, radi se o sposobnosti prepoznavanja značenja emocionalnog sklopa, kao i prosuđivanje i rješavanje problema vezanih za emocionalne kontakte, a sve je vezano za emocionalni kontekst.
Prema nešto složenijoj definiciji, riječ je o hijerarhijski složenom setu sposobnosti od najjednostavnijih do složenih osobina koji uključuju percepciju i izražavanje emocija, korištenje emocija kao pomoć u mišljenju, razumijevanje emocija te reflektivno upravljanje emocijama. Emocionalna inteligencija može se primjenjivati u timskom radu, partnerskim odnosima, otvorenoj komunikaciji s radnicima te za razvoj socijalnih i emocionalnih kompetencija.