Trening je namijenjen:
- menadžerima i rukovoditeljima koji su u svom poslu usmjereni na vertikalnu i horizontalnu komunikaciju
- voditeljima timova i procesnih grupa
- voditeljima ljudskih potencija
- osobama koji rade u prodaji
- svima koji su u svom poslovnom životu usmjereni na komuniciranje s različitim tipovima klijenata ili suradnika
Polaznici će naučiti sljedeće:
- kako aktivnim slušanjem pospješiti komunikaciju
- prepoznati različite tipove sugovornika
- kako otkriti vlastite greške u slušanju drugih i na koji način ih ispraviti
- kako izgraditi osobni stil komunikacije
Kratki sadržaj treninga:
- tko nas sluša
- razlike u procesu govorenja i u procesu slušanja
- kako izgraditi MI koncept
- 7 zamki u procesu slušanja & 7 strategija za njihovo prevladavanje
- kako uspješno komunicirati s ljudima tipa “šuma”, a kako s ljudima tipa “drveće”
Metode rada:
- RPS ( Reality Practice Situation/ Vježbanje stvarnih situacija)
- radionica (workshop) na kojoj će sudionici steći nova znanja rješavanjem konkretnih zadataka
- interakcija sudionika radionice
- kratka PowerPoint prezentacija kao uvod u temu
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati
Temelj svake dobre komunikacije je način na koji ljudi slušaju jedni druge. Evo kako, prema duhovitom E. Kishonu, zvuči razgovor u kojem jedan sugovornik uopće ne sluša:
“Kako ste? Fino, a obitelj? -“Sit sam i obitelji i svega!”
– “Drago mi je što to čujem. Navratite ponekad.”
“All we hear is Radio ga ga, Radio bla bla”, pjeva vječni Freddie Mercury, a tako je otprilike i u našoj glavi kad odlučimo da nekoga nećemo slušati. Čut ćemo ga, registrirat ćemo zvuk njegovog glasa, ali ga nećemo slušati. Jer slušati znači čuti s razumijevanjem, a to je ono što proces komunikacije čini složenim i ne baš laganim.
Koje su najčešće greške koje radimo kad samo čujemo, a ne slušamo saznat ćete ako nam se pridružite na treningu: “Slušaj me, slušam te – efikasno slušanje kao temelj svake dobre komunikacije”.