Trening je namijenjen:

  • menadžerima i rukovoditeljima koji su u svom poslu usmjereni na vertikalnu i horizontalnu komunikaciju
  • voditeljima timova i procesnih grupa
  • voditeljima ljudskih potencija
  • osobama koji rade u prodaji
  • svima koji su u svom poslovnom životu usmjereni na komuniciranje s različitim tipovima klijenata ili suradnika

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • kako aktivnim slušanjem pospješiti komunikaciju
  • prepoznati različite tipove sugovornika
  • kako otkriti vlastite greške u slušanju drugih i  na koji način ih ispraviti
  • kako izgraditi osobni stil komunikacije

Kratki sadržaj treninga:

  • tko nas sluša
  • razlike u procesu govorenja i u procesu slušanja
  • kako izgraditi MI koncept
  • 7 zamki u procesu slušanja & 7 strategija za njihovo prevladavanje
  • kako uspješno komunicirati s ljudima tipa “šuma”, a kako s ljudima tipa “drveće”

Metode rada:

  • RPS ( Reality Practice Situation/ Vježbanje stvarnih situacija)
  • radionica (workshop) na kojoj će sudionici steći nova znanja rješavanjem konkretnih zadataka
  • interakcija sudionika radionice
  • kratka PowerPoint prezentacija kao uvod u temu

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati

Temelj svake dobre komunikacije je način na koji ljudi slušaju jedni druge. Evo kako, prema duhovitom E. Kishonu, zvuči razgovor u kojem jedan sugovornik uopće ne sluša:
“Kako ste? Fino, a obitelj? -“Sit sam i obitelji i svega!”
– “Drago mi je što to čujem. Navratite ponekad.”
“All we hear is Radio ga ga, Radio bla bla”, pjeva vječni Freddie Mercury, a tako je otprilike i u našoj glavi kad odlučimo da nekoga nećemo slušati. Čut ćemo ga, registrirat ćemo zvuk njegovog glasa, ali ga nećemo slušati. Jer slušati znači čuti s razumijevanjem, a to je ono što proces komunikacije čini složenim i ne baš laganim.
Koje su najčešće greške koje radimo kad samo čujemo, a ne slušamo saznat ćete ako nam se pridružite na treningu: “Slušaj me, slušam te – efikasno slušanje kao temelj svake dobre komunikacije”.