Trening je namijenjen:
- članovima uprave i izvršnom menadžmentu većih tvrtki
- glavnim direktorima srednjih i manjih poduzeća
- direktorima sektora razvoja poslovanja, hrm menadžerima, marketing menadžerima, direktorima prodaje
Polaznici će naučiti sljedeće:
- suvremeni pristup strateškom menadžmentu
- akceptirati načela izrade strateške analize unutarnjeg stanja i dijagnoze okruženja poduzeća
- shvatiti važnost oblikovanja i uspješne provedbe strategije poduzeća
- proniknuti u multidimenzionalnost činjenice kako su opstanak i profitabilnost poduzeća dominantno određeni njegovim strateškim opredjeljenjem
- primjena stečenih znanja u svakodnevnoj poslovnoj praksi
Kratki sadržaj treninga:
- pregled temeljnih informacija o strateškom menadžmentu: pojmu, značenju i odrednicama
- analiza kompleksnosti i dinamike okruženja poduzeća, gospodarskih dimenzija globalizacije i internacionalizacije
- Porterov model pet tržišnih sila
- ključni čimbenici uspjeha tvrtke (key success factors)
- benchmarking i reinženjering poslovnih procesa te proces kontrole
- primjene strategije s modalitetima praćenja aktivnosti konkurencije i trendova kod kupaca
- 10 odlika pobjedničkih lidera
- uvid u koncept strateškog planiranja, ostvarenje pretpostavki za uspješnu izradu strateških planova i formuliranje strategije
- ključni dokumenti strateškog menadžmenta
- kreiranje budućeg strateškog profila tvrtke
- modeli rasta poduzeća
Metode rada:
- Powerpoint prezentacija
- analize na primjerima najboljih domaćih i svjetskih praksi
- testovi i vježbe
- dijagnoza stanja i rješavanje problema poduzeća iz stvarnih poslovnih slučajeva
- interaktivna razmjena znanja i iskustava kroz razgovor i diskusiju
- timska radionica na konkretnom primjeru
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati
Kako sigurno voditi poduzeće u neizvjesnu budućnost: “Strateg je onaj koji razmišlja u okvirima namjera organizacije, ispituje vanjsko okruženje, procjenjuje očekivanu ili moguću budućnost organizacije te utvrđuje opći smjer kojim ona mora krenuti.” – Karl Albrecht
Globalizacija, konkurencija, tehnološki razvoj i digitalizacija sve više jačaju percepciju da su ljudi i njihovi potencijali najvrjedniji i najvažniji dio poduzetničkih organizacija. Predstavljaju organizacijsku snagu i konkurentsku prednost u čiji razvoj i motivaciju se prioritetno ulaže energija, vrijeme i novac, a povratno se time stvaraju preduvjeti za dugoročan i održiv rast i razvoj na interes svih ostalih dionika.
Kako raste uloga ljudi kao ključnog čimbenika u poduzetničkoj organizaciji, tako jača i potreba da se uredi sustav za strateško i operativno planiranje ljudskih potencijala, upravljanje i mjerenje uspješnosti poslovanja i organizacijske izvrsnosti, definiraju mjere i metrike (pokretači i pokazatelji) iz više perspektiva, sve povezano sa strateškim namjerama, strategijom i poslovnim planom organizacije.