Trening je namijenjen:

  • članovima uprave i izvršnom menadžmentu većih tvrtki
  • glavnim direktorima srednjih i manjih poduzeća
  • direktorima sektora razvoja poslovanja, hrm menadžerima, marketing menadžerima, direktorima prodaje

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • suvremeni pristup strateškom menadžmentu
  • akceptirati načela izrade strateške analize unutarnjeg stanja i dijagnoze okruženja poduzeća
  • shvatiti važnost oblikovanja i uspješne provedbe strategije poduzeća
  • proniknuti u multidimenzionalnost činjenice kako su opstanak i profitabilnost poduzeća dominantno određeni njegovim strateškim opredjeljenjem
  • primjena stečenih znanja u svakodnevnoj poslovnoj praksi

Kratki sadržaj treninga:

  • pregled temeljnih informacija o strateškom menadžmentu: pojmu, značenju i odrednicama
  • analiza kompleksnosti i dinamike okruženja poduzeća, gospodarskih dimenzija globalizacije i internacionalizacije
  • Porterov model pet tržišnih sila
  • ključni čimbenici uspjeha tvrtke (key success factors)
  • benchmarking i reinženjering poslovnih procesa te proces kontrole
  • primjene strategije s modalitetima praćenja aktivnosti konkurencije i trendova kod kupaca
  • 10 odlika pobjedničkih lidera
  • uvid u koncept strateškog planiranja, ostvarenje pretpostavki za uspješnu izradu strateških planova i formuliranje strategije
  • ključni dokumenti strateškog menadžmenta
  • kreiranje budućeg strateškog profila tvrtke
  • modeli rasta poduzeća

Metode rada:

  • Powerpoint prezentacija
  • analize na primjerima najboljih domaćih i svjetskih praksi
  • testovi i vježbe
  • dijagnoza stanja i rješavanje problema poduzeća iz stvarnih poslovnih slučajeva
  • interaktivna razmjena znanja i iskustava kroz razgovor i diskusiju
  • timska radionica na konkretnom primjeru

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati

Kako sigurno voditi poduzeće u neizvjesnu budućnost: “Strateg je onaj koji razmišlja u okvirima namjera organizacije, ispituje vanjsko okruženje, procjenjuje očekivanu ili moguću budućnost organizacije te utvrđuje opći smjer kojim ona mora krenuti.” – Karl Albrecht

Globalizacija, konkurencija, tehnološki razvoj i digitalizacija sve više jačaju percepciju da su ljudi i njihovi potencijali najvrjedniji i najvažniji dio poduzetničkih organizacija. Predstavljaju organizacijsku snagu i konkurentsku prednost u čiji razvoj i motivaciju se prioritetno ulaže energija, vrijeme i novac, a povratno se time stvaraju preduvjeti za dugoročan i održiv rast i razvoj na interes svih ostalih dionika.

Kako raste uloga ljudi kao ključnog čimbenika u poduzetničkoj organizaciji, tako jača i potreba da se uredi sustav za strateško i operativno planiranje ljudskih potencijala, upravljanje i mjerenje uspješnosti poslovanja i organizacijske izvrsnosti, definiraju mjere i metrike (pokretači i pokazatelji) iz više perspektiva, sve povezano sa strateškim namjerama, strategijom i poslovnim planom organizacije.