Trening je namijenjen:

  • svima koji u svakodnevnom poslovanju koriste telefon kao osnovno sredstvo za komunikaciju i pronalaženje novih klijenata
  • svima koji telefonski obavljaju poslove usmjerene na kupce/klijente
  • voditeljima prodaje
  • referentima prodaje i samostalnim komercijalistima
  • djelatnicima call centara i odjela za odnose s kupcima/klijentima

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • kako rast prihoda može direktno ovisiti ne samo od broja nego i od kvalitete telefonskih poziva
  • osnove telefonske komunikacije
  • kako uspješno stupiti u kontakt sa strankom
  • aktivno slušati potrebe pozivatelja
  • kako “otvoriti” i održati komunikaciju
  • kako doći do donositelja odluke
  • kako ustanoviti, profilirati i pratiti interese i potrebe potencijalnih partnera
  • identificirati probleme i pritužbe pozivatelja te ih učinkovito riješiti
  • usvojiti tehnike izbjegavanja i/ili razrješavanja situacija verbalnog konflikta
  • izgraditi kvalitetan poslovni odnos s pozivateljem
  • komunicirati poslovnu politiku te unaprijediti percepciju pozivatelja o organizaciji
  • konstrukcija telefonske “skripte”

Kratki sadržaj treninga:

  • elementi telefonske komunikacije
  • odlike dobrog telefonskog govora
  • kako napraviti strukturu profesionalnog poziva?
  • telefonska “osobnost”
  • nezaobilazna pravila u komunikaciji telefonom
  • tehnike koje vam pomažu da započnete telefonski razgovor
  • vještine aktivnog slušanja
  • najčešće greške loših slušača
  • kako se “probiti” do donosioca odluke za kupovinu?
  • kako predstaviti proizvod ili uslugu?
  • učinkovite smjernice u postavljanju pitanja
  • suočavanje s “teškim” klijentima
  • učinkovito rješavanje telefonskih pritužbi i reklamacija
  • upravljanje vremenom telefonskog razgovora
  • izravan pristup i neizravan (gerilski) pristup kontaktiranja stranki
  • predstavljanje koristi u slučaju moguće suradnje

Metode rada:

  • predavanje
  • vježbe
  • individualni i grupni rad
  • diskusija
  • razmjena znanja i iskustva

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati
Kontaktirajte nas za inhouse trening
Prijavite se na otvoreni trening