Trening je namijenjen:

  • srednjem i nižem menadžmentu
  • direktorima prodaje, logistike, marketinga, KAM-ima

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • upoznati sve relevantne aspekte procesa prodaje i izgradnje efikasnih prodajnih timova
  • razumjeti zašto je upravljanje prodajom iznimno važna kompetencija tvrtke
  • spoznati korelaciju između strategije tvrtke, prodaje, marketinga i profita
  • kriterije za implementaciju promjena u modernom planiranju prodaje
  • shvatiti ulogu informatičkih tehnologija u pospješenju prodaje i distribucije

Kratki sadržaj treninga:

  • pojam, značenje i ciljevi upravljanja prodajom
  • alati za planiranje prodaje
  • određivanje konkurentske pozicije tvrtke
  • uspješna segmentacija tržišta i ciljnih skupina
  • formiranje atraktivnih ponuda
  • godišnji, kvartalni i mjesečni plan, te formiranje prodajnih timova
  • pristup definiranju ključnih kupaca  i profiliranje upravljanja njima
  • kaskadiranje ključnih dokumenata prodaje
  • business plan prodaje u funkciji ostvarenja korporativnih ciljeva
  • preduvjeti za prilagodbu prodaje promjenama tržišnih uvjeta i zahtjevima kupaca
  • specifičnosti suvremene prodaje (planiranje 1 + 3)
  • sinergija prodajnog odjela sa ostalim organizacijskim cjelinama u tvrtki
  • kako povećati zadovoljstvo kupaca i stopu profitabilnosti prodaje
  • odlike uspješnih prodajnih timova
  • kanali distribucije
  • uloga informatičkih tehnologija u vođenju prodajnih procesa

Metode rada:

  • PowerPoint prezentacija
  • analize i vježbe na primjerima najboljih domaćih i svjetskih praksi
  • interaktivna razmjena znanja i iskustava
  • timske prezentacije i diskusija

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati