Trening je namijenjen:
- srednjem i nižem menadžmentu
- direktorima prodaje, logistike, marketinga, KAM-ima
Polaznici će naučiti sljedeće:
- upoznati sve relevantne aspekte procesa prodaje i izgradnje efikasnih prodajnih timova
- razumjeti zašto je upravljanje prodajom iznimno važna kompetencija tvrtke
- spoznati korelaciju između strategije tvrtke, prodaje, marketinga i profita
- kriterije za implementaciju promjena u modernom planiranju prodaje
- shvatiti ulogu informatičkih tehnologija u pospješenju prodaje i distribucije
Kratki sadržaj treninga:
- pojam, značenje i ciljevi upravljanja prodajom
- alati za planiranje prodaje
- određivanje konkurentske pozicije tvrtke
- uspješna segmentacija tržišta i ciljnih skupina
- formiranje atraktivnih ponuda
- godišnji, kvartalni i mjesečni plan, te formiranje prodajnih timova
- pristup definiranju ključnih kupaca i profiliranje upravljanja njima
- kaskadiranje ključnih dokumenata prodaje
- business plan prodaje u funkciji ostvarenja korporativnih ciljeva
- preduvjeti za prilagodbu prodaje promjenama tržišnih uvjeta i zahtjevima kupaca
- specifičnosti suvremene prodaje (planiranje 1 + 3)
- sinergija prodajnog odjela sa ostalim organizacijskim cjelinama u tvrtki
- kako povećati zadovoljstvo kupaca i stopu profitabilnosti prodaje
- odlike uspješnih prodajnih timova
- kanali distribucije
- uloga informatičkih tehnologija u vođenju prodajnih procesa
Metode rada:
- PowerPoint prezentacija
- analize i vježbe na primjerima najboljih domaćih i svjetskih praksi
- interaktivna razmjena znanja i iskustava
- timske prezentacije i diskusija
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati