Trening je namijenjen:
- svim djelatnicima tvrtki, a prvenstveno menadžmentu (uključujući i upravu) te voditeljima timova, odnosno svima koji su odgovorni za stvaranje organizacijske kulture i klime koja potiče uspješan rad i osigurava zadovoljstvo zaposlenih
- svima koji žele i trebaju konkretno doprinijeti stvaranju željenih okolnosti i atmosfere rada te kvalitetne komunikacije u tvrtki
- svima koji u svome radnom okruženju vode druge ili se za to pripremaju
- voditeljima radnih ili projektnih timova
- rukovoditeljima te svim poslovnim ljudima koji se žele profesionalno i osobno usavršavati
- HR managerima
Polaznici će naučiti sljedeće:
- najvažnija pravila feedbacka
- konstruktivno pružiti feedback
- savladati komunikacijske tehnike za pružanje feedbacka
- usvojiti stručna pravila za primanje feedbacka
- postaviti emocionalne granice kod primanja feedbacka
- na primjerima vježbati pružanje konstruktivnog feedbacka
Kratki sadržaj treninga:
Pravila za povratne informacije
- kako zaposlenik doživljava feedback? – krug misli > emocije > ponašanja
- što želimo postići feedbackom
- vrste povratne informacije (konstruktivna/destruktivna, pohvala/kritika)
- zlatno pravilo za feedback
- važnost feedback kulture
- izrada individualnog razvojnog plana
Kako konstruktivno pružiti feedback
- koje riječi su toksične?
- J&J načelo u komunikaciji – Jasnoća i Jednostavnost
- alati i tehnike
- «ja poruke»
- parafraziranje
- SRP metoda – slaganje, razumijevanje i pružanje pomoći
- stručna pravila pružanja feedbacka
- važnost verbalne, neverbalne i paraverabalne komponente u feedbacku
- osnove usmjeravanja (coaching i mentoring)
Kako konstruktivno primiti feedback
- aktivno slušanje
- stručna pravila primanja feedbacka
- obrambeni mehanizmi kod primanja feedbacka
- postavljanje emocionalnih granica
Vježbaonica (praktično uvježbavanje)
- primjer: kako izreći konstruktivnu pozitivnu povratnu informaciju
- kako pružiti neželjenu informaciju na ugodan način – vježbe na primjerima:
- feedback primjer: Nedovoljno razvijene stručne kompetencije
- feedback primjer: Neprikladne osobne kompetencije (ponašajne kompetencije)
- feedback primjer: Nekvalitetna uspostava odnosa/interakcija s drugim ljudima
- feedback primjer: Neadekvatna tolerancija na stres i pritisak
Metode rada:
- kratka powerpoint prezentacija kao uvod u temu
- vježbe kojima će sudionici steći nova znanja rješavanjem konkretnih zadataka
- interakcija sudionika radionice
- razmjena iskustva
Trajanje treninga:
8 školskih sati