Trening je namijenjen:

  • svim djelatnicima tvrtki, a prvenstveno menadžmentu (uključujući i upravu) te voditeljima timova, odnosno svima koji su odgovorni za stvaranje organizacijske kulture i klime koja potiče uspješan rad i osigurava zadovoljstvo zaposlenih
  • svima koji žele i trebaju konkretno doprinijeti stvaranju željenih okolnosti i atmosfere rada te kvalitetne komunikacije u tvrtki
  • svima koji u svome radnom okruženju vode druge ili se za to pripremaju
  • voditeljima radnih ili projektnih timova
  • rukovoditeljima te svim poslovnim ljudima koji se žele profesionalno i osobno usavršavati
  • HR managerima

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • najvažnija pravila feedbacka
  • konstruktivno pružiti feedback
  • savladati komunikacijske tehnike za pružanje feedbacka
  • usvojiti stručna pravila za primanje feedbacka
  • postaviti emocionalne granice kod primanja feedbacka
  • na primjerima vježbati pružanje konstruktivnog feedbacka

Kratki sadržaj treninga:

Pravila za povratne informacije

  • kako zaposlenik doživljava feedback? – krug misli > emocije > ponašanja
  • što želimo postići feedbackom
  • vrste povratne informacije (konstruktivna/destruktivna, pohvala/kritika)
  • zlatno pravilo za feedback
  • važnost feedback kulture
  • izrada individualnog razvojnog plana

Kako konstruktivno pružiti feedback

  • koje riječi su toksične?
  • J&J načelo u komunikaciji – Jasnoća i Jednostavnost
  • alati i tehnike
    • «ja poruke»
    • parafraziranje
    • SRP metoda – slaganje, razumijevanje i pružanje pomoći
  • stručna pravila pružanja feedbacka
  • važnost verbalne, neverbalne i paraverabalne komponente u feedbacku
  • osnove usmjeravanja (coaching i mentoring)

Kako konstruktivno primiti feedback

  • aktivno slušanje
  • stručna pravila primanja feedbacka
  • obrambeni mehanizmi kod primanja feedbacka
  • postavljanje emocionalnih granica

Vježbaonica (praktično uvježbavanje)

  • primjer: kako izreći konstruktivnu pozitivnu povratnu informaciju
  • kako pružiti neželjenu informaciju na ugodan način – vježbe na primjerima:
    • feedback primjer: Nedovoljno razvijene stručne kompetencije
    • feedback primjer: Neprikladne osobne kompetencije (ponašajne kompetencije)
    • feedback primjer: Nekvalitetna uspostava odnosa/interakcija s drugim ljudima
    • feedback primjer: Neadekvatna tolerancija na stres i pritisak

Metode rada:

  • kratka powerpoint prezentacija kao uvod u temu
  • vježbe kojima će sudionici steći nova znanja rješavanjem konkretnih zadataka
  • interakcija sudionika radionice
  • razmjena iskustva

 Trajanje treninga:

8 školskih sati

Kontaktirajte nas za inhouse trening
Prijavite se na otvoreni terning