Trening je namijenjen:

  • direktorima prodaje, prodajnim menadžerima
  • voditeljima prodaja i prodajnih timova
  • prodajnim predstavnicima
  • svim djelatnicima koji sudjeluju u bilo kojoj fazi prodajnog procesa

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • upoznati će osnovne segmente i faze prodajnog procesa
  • prepoznati karakteristike svakog pojedinog segmenta prodajnog procesa
  • prepoznati prioritetne segmente prodajnog procesa sukladno prioritetima i ciljevima prodajne organizacije
  • definirati aktivnosti poboljšanja pregovaračkog pristupa i komunikacije u procesu prodajnog pregovaranja
  • upoznati postupke i radnje kako bi mogli standardizirati prodajni proces sukladno karakteristikama vlastite prodajne organizacije
  • osnovno polazište treninga je prepoznavanje važnosti i značaja svih segmenata prodajnog procesa postizanje
  • prepoznati postojeća iskustva i karakteristike postojećeg prodajnog procesa
  • kako koristiti novo stečena znanja u funkciji usavršavanja postojećeg stanja unutar vlastite prodajne organizacije
  • prepoznati potrebu standardiziranja prodajnog procesa

Kratki sadržaj treninga:

  • prodajni proces sastavni element prodaje
  • sadržaj i elementi prodajnog procesa
  • strategije i taktike u definiranju i vođenju prodajnog procesa
  • standardizacija sadržaja, postupaka i radnji svih segmenata unutar prodajnog procesa
  • daljnje aktivnosti na poboljšanju efikasnost prodajnog procesa

Metode rada:

  • interesantno, zanimljivo i zabavno predavanje utemeljeno na  vlastitom iskustvu i primjerima iz prodajne prakse
  • vježbe (interaktivnost s prisutnim polaznicima)
  • igranje uloga (rad s kolegama različitih osobnosti)
  • prenošenje znanja i iskustava unutar grupe
  • prepoznatljivi i brzi učinci

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati