Trening je namijenjen:
- osobama kojima je cilj uspješno prezentiranje ideja i stavova
- osobama koje rade u marketingu, prodaji, odjelima za odnose s javnošću
- osobama koje zbog prirode posla nastupaju u javnim medijima (tv, radio i slično)
- osobama koje trebaju sažeto i jasno odgovarati na pitanja
- osobama koje žele raditi na vlastitom „brandu“, tj. „brandu“ tvrtke koju zastupaju
- osobama koje žele razviti umijeće aktivnog slušanja i komuniciranja
- projekt menadžerima
- menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
- osobama koje su vođe tima ili sudjeluju u timskom radu
- osobama kojima je javni govor/govor pred drugima dio svakodnevnog poslovnog okruženja
- onima koji se žele bolje i sigurnije osjećati pri javnom nastupu
Kratki sadržaj treninga:
- jasnoća mišljenja
- konciznost prilikom odgovaranja
- lociranje „ključne“ ili „tematske“ riječi
- kako prilagoditi svoj od-govor mediju u kojem se odvija razgovor
- savladavanje retoričkih vještina
- upoznavanje ključnih stilskih figura i tropa koje će podići stupanj sugestivnosti vašeg odgovora
- kako izgraditi i kratko evaluirati vlastiti „brand“
- suočavanje s afirmativnim pitanjima i tzv. subverzibnim pitanjima
- kako uskladiti vlastitu namjeru, željeni ishod i islaz
- ojačavanje sugestivnosti prilikom raz-govora
- ojačavanje uvjerljivosti
- preciznost misli – preciznost odgovora
- emotivnost: kontrola emocija i emotivno djelovanje na sugovornika
- suočavanje s neočekivanim pitanjima od strane auditorija
- sposobnost prekvalificiranja neugodnih pitanja u priželjkivana pitanja
- razvijanje dodatne sigurnosti u vlastite potencijale
- osnaživanja i razvijanje vlastitih kreativnih potencijala
- povezivanje sa svojim unutarnjim potencijalima,
- vježbe za prevladavanje privremene kreativne blokade u urgentnim situacijama
- spoj i veza verbalne i neverbalne komunikacije
- značenje neverbalnih znakova, njihovo detektiranje i tumačenje, kako bi se iznjedrio efektan odgovor
Ishodi:
Brzo reagiranje u nepredviđenim situacijama, brza prilagodba mediju, preciznost i efektnost u izričaju, konciznost, jasnoća misli i jasnoća vlastitog cilja prilikom razgovora, sažeta prezentacija vlastitog „branda“
Metode rada:
- vježbe koje su vezane uz različite tipove javnog nastupa
- vježba: jasna pitanje i koncizni odgovori
- vježbe: figure i tropi, kako bi iskaz bio efektan, jasan, bridak
- vježba: jasnoće misli
- vježba: jasnoća cilja i željenog ishoda
- vježba konciznosti u vlastitom izričaju
- vježbe aktivnog slušanja
- vježbe „čitanja“ neverbalnih poruka sugovornika
- vježbe retoričkih figura
- „brainstorming“ kao put ka autorefleksiji (tematiziranje željenog ishoda)
- vježbe artikulacije
- vježba stvaranja svog osobnog sigurnog prostora
- vježbe za smirivanje misli i relaksiranje tijela
- vježbe sinkroniziranja tijela i daha/ neverbalnog i verbalnog
- vježbe za podizanje energije
- procjena individualnog statusa
- snimanje kamerom i individualna analiza (predviđeno je jedno snimanje kamerom, kako bi se u zadanom vremenu polaznici mogli kvalitetno upoznati s predviđenim sadržajem)
Trajanje treninga:
- 10 do 16.30h
Kotizacija za otvoreni trening:
1.590,00 kn + PDV
U iznos kotizacije uključeno je:
- svi potrebni materijali za praćenje radionice
- uvjerenje o pohađanju treninga
- coffee break-ovi i ručak
NAPOMENA: Za tri i više prijavljenih polaznika iz iste tvrtke odobravamo 10% popusta. Fizičke osobe ostvaruju 40% popusta