Uvjerenje pojedinca da sve može najbolje napraviti sam dovodi do njegove sve veće neučinkovitosti i do nezadovoljstva ostalih zaposlenika. Na taj način postaje zapreka u ostvarivanju zadanih ciljeva. Rješenje je u delegiranju zadataka. Delegiranje je odraz uzajamnog povjerenja menadžera i zaposlenika, ali i dobre procjene kako optimalno iskoristiti potencijal i kvalitete članova tima. Delegiranje vam omogućava da na najbolji način iskoristite svoje vrijeme i vještine, a pomaže drugim ljudima u timu da rastu i razvijaju se kako bi dostigli svoj puni potencijal.
Postanite produktivniji na poslu učeći vještine i tehnike učinkovitog delegiranja. Naučite kako delegirati zadatke i motivirati druge praktičnom jednodnevnom radionicom za menadžere.

Trening je namijenjen:

  • direktorima srednjih i malih tvrtki
  • svim razinama managementa
  • voditeljima timova
  • managerima koji žele vještine delegiranja implementirati u timski rad

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • kako delegiranjem profesionalno razvijati zaposlenike
  • kako jasno delegirati zadatke
  • kolika je važnost i koje su tehnike provjere razumijevanja
  • što je najvažniji korak u delegiranju
  • kako kreirati više vremena za strateške ciljeve
  • kako pravilno komunicirati očekivanja

Na ovoj praktičnoj radionici polaznici će dobiti niz alata i predložaka koji će im pomoći da nauče kako delegirati zadatke i koristiti učinkovito delegiranje kao ključni razvojni alat za motiviranje i razvijanje svojih ljudi.

Kratki sadržaj treninga:

  • što je delegiranje i zašto uopće delegirati
  • benefiti delegiranja za pojedinca, voditelja i organizaciju
  • delegiranje kao podjela odgovornosti
  • u kojoj mjeri delegiramo – škrti i izdašni voditelji
  • tri koraka svakog uspješnog delegiranja – komuniciranje, provjera razumijevanja, praćenje (follow up)
  • razlika između delegiranja zadataka i očekivanja
  • koje zadatke treba delegirati
  • prepreke uspješnom delegiranju

Metode rada:

  • prezentacija
  • sinteza vještina i znanja (organizacijske vještine te vještine upravljanja) uz orijentaciju na praksu i nove metodologije i trendove
  • simulacije stvarnih poslovnih situacija
  • usvajanje primjenjivih alata u cilju unapređenja vještina i kompetencija
  • igranje uloga
  • visoka međusobna interakcija
  • razmjena iskustava

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati