- Tehnike i alati za upravljanje stresom
- Intenzivni trening javnog nastupa
- Ključevi uspješne komunikacije
- Napredne komunikacijske vještine za menadžere/rukovoditelje
- Osvijestite i poboljšajte svoju neverbalnu komunikaciju
- Kako komunicirati s teškim osobama
- Telefonsko komuniciranje s teškim klijentima
- Vještine davanja i primanja povratnih informacija (feedback)
- Slušaj me, slušam te – efikasno slušanje kao temelj svake dobre komunikacije
- Vještine asertivnosti
- Pregovaranje – psihološki aspekti
- Komunikacijskim vještinama do bolje i učinkovitije prezentacije
- Prezentacijske vještine
- Prezentacijske vještine u svrhu prijenosa znanja
- Komunikacija s “teškim” sugovornicima i upravljanje konfliktima
- Metode utjecaja na ljude (Influencing) – kako prezentirati prijedlog ili novost na način da dobijemo podršku
- Komunikacijske vještine u službi motivacije i izgradnje odnosa
- Izvedba javnog nastupa i poslovnog prezentiranja
- Power of public speaking
- Kako pripremiti glas za javni nastup
- Intenzivni trening javnog nastupa – basic
- Intenzivni trening javnog nastupa – advance
- Kako prevladati strah i tremu od javnog nastupa
- Vježbe govorne izražajnosti i jasnoće sadržaja u kratkim govornim nastupima (intervju, izjava, razgovor…)
- Medijski trening i krizno komuniciranje
- Trening javnog nastupa i medijskog komuniciranja u kriznim situacijama
- Trening moderatorskih vještina
- Razvoj osobnosti i socijalnih vještina
- Razvoj emocionalne inteligencije
- Kreativnost i inovativnost
Soft skillsVesna Odobaša2017-08-23T09:08:22+02:00