kako reorganizacijom prodajnog procesa unaprijediti kvalitetu i povećati prodajne rezultate
Trening je namijenjen:
- direktorima
- menadžerima
- voditeljima
- svim djelatnicima koji se bave organizacijskim zadacima
Polaznici će naučiti sljedeće:
- kako iskoristiti unutarnje resurse tako da se kroz optimizaciju unutarnjih rezervi poveća RUC uz istu ili čak nižu cijenu prema kupcu
- kako realno planirati
- kako organizirati prodaju i postprodaju da se ne ponavljaju greške; kako predvidjeti propuste i predvidjeti otklanjanje nastale štetu ako se dogode
- kako značajno povećati zadovoljstvo kupaca, što je preduvjet za razvoj dugoročne suradnje
Kratki sadržaj seminara:
- analiza procesa na primjerima iz prakse
- definicija uloga, aktera, aktivnosti i resursa u procesu rada
- prepoznavanje što, tko, kako i koliko utiče na stvaranje poslovne vrijednosti
- određivanje prioriteta; što, koga, kako i zašto trebamo pratiti i nastojati sačuvati i/ili razvijati
- postavljanje “metrike” – što i kako “mjerimo” te kako tumačimo rezultate
- opis i uloga poslovnih “scenarija” u strateškom planiranju – “što ako” varijante
- predviđanje propusta i grešaka i određivanje mjera za njihovu prevenciju
- planiranje “korektivnih” mjera za što efikasnije uklanjanje posljedica propusta i grešaka ako se ipak dogode
Metode rada:
- zanimljivo i zabavno predavanje, utemeljeno na iskustvu i primjerima iz prakse
- vježbe (interaktivnost s prisutnim polaznicima)
- prenošenje znanja i iskustava unutar grupe
- težište na prepoznatljivim i brzim učincima
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati