kako reorganizacijom prodajnog procesa unaprijediti kvalitetu i povećati prodajne rezultate

Trening je namijenjen:

  • direktorima
  • menadžerima
  • voditeljima
  • svim djelatnicima koji se bave organizacijskim zadacima

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • kako iskoristiti unutarnje resurse tako da se kroz optimizaciju unutarnjih rezervi poveća RUC uz istu ili čak nižu cijenu prema kupcu
  • kako realno planirati
  • kako organizirati prodaju i postprodaju da se ne ponavljaju greške; kako predvidjeti propuste i predvidjeti otklanjanje nastale štetu ako se dogode
  • kako značajno povećati zadovoljstvo kupaca, što je preduvjet za razvoj dugoročne suradnje

Kratki sadržaj seminara:

  • analiza procesa na primjerima iz prakse
  • definicija uloga, aktera, aktivnosti i resursa u procesu rada
  • prepoznavanje što, tko, kako i koliko utiče na stvaranje poslovne vrijednosti
  • određivanje prioriteta; što, koga, kako i zašto trebamo pratiti i nastojati sačuvati i/ili razvijati
  • postavljanje “metrike” – što i kako “mjerimo” te kako tumačimo rezultate
  • opis i uloga poslovnih “scenarija” u strateškom planiranju – “što ako” varijante
  • predviđanje propusta i grešaka i određivanje mjera za njihovu prevenciju
  • planiranje “korektivnih” mjera za što efikasnije uklanjanje posljedica propusta i grešaka ako se ipak dogode

Metode rada:

  • zanimljivo i zabavno predavanje, utemeljeno na iskustvu i primjerima iz prakse
  • vježbe (interaktivnost s prisutnim polaznicima)
  • prenošenje znanja i iskustava unutar grupe
  • težište na prepoznatljivim i brzim učincima

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati