Trening je namijenjen:

  • menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
  • svim osobama koje su u kontaktu s korisnicima
  • osobama koje rade u marketingu, prodaji, odjelima za odnose s javnošću
  • tim liderima
  • projekt menadžerima
  • osobama kojima je javni govor dio svakodnevnog poslovnog okruženja
  • osobama kojima je cilj uspješno prezentiranje ideja i stavova
  • svima koji žele unaprijediti svoje govorničke i prezentacijske sposobnosti

Kratki sadržaj treninga:

  • individualna analiza govornog i prezentacijskog statusa
  • video snimanje petominutnog izlaganja uz pp, analiza snimljenog uz poseban osvrt na individualne rezultate polaznika (analiza glasa i dikcije)
  • vježbe za dikciju i glas, osnaživanje uvjerljivosti, vježbe za jasno izražavanje poruke, artikuliranje misli i riječi, vježbe vizualizacije teksta
  • struktura javnog nastupa (obavezni dijelovi i obavezne radnje koje ih prate) – spoj i veza verbalne i neverbalne komunikacije, značenje neverbalnih znakova, njihovo detektiranje i tumačenje
  • vježbe sažimanja teksta, pretvaranje početnog petominutnog izlaganja u dvominutno, snimanje kamerom i analiza
  • analiza s posebnim osvrtom na uspješnost usvajanja novih vještina, završni komentar, evaluacija

Metode rada:

  • prezentacija
  • interaktivne vježbe
  • procjena individualnog govornog i glasovnog statusa
  • vježbe disanja i opuštanja
  • vježbe za glas i izgovor
  • vježbe prezentiranja
  • snimanje kamerom i analiza

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati