Pojavljivanje nekoliko minuta na radiju ili televiziji može biti vrijednije od skupe reklamne kampanje? Nekoliko pozitivnih riječi u članku ili na TV-u vrijedi tisuću puta više od plaćenog oglasa. Kako i na koji način stvoriti i zadržati pozitivan imidž za vašu tvrtku saznajte na našem treningu.

Danas, u vrijeme masovne komunikacije i zagušenosti komunikacijskih kanala postoji sve veća potreba za izgradnjom kvalitetnih odnosa s predstavnicima medija. Isto tako, naš ugled, kao i ugled kompanije koju predstavljamo, uvelike ovisi o načinu na koji komuniciramo s predstavnicima medija i kako se ponašamo pred novinarima i kamerama.

Trening je namijenjen:

  • menadžerima
  • strateškim i poslovnim komunikatorima
  • stručnjacima za odnose s javnošću
  • glasnogovornicima

Kratki sadržaj treninga:

  • uvod u medije
  • zlatna pravila, ciljevi i formati komunikacije s medijima
  • specifičnosti tiskanih, audio-vizualnih i digitalnih medija
  • kako se pripremiti za medijski nastup (TV, radio): izjava, intervju, debata (uživo i snimani)
  • neugodna pitanja i kako na njih odgovoriti
  • dobra poruka / loša poruka
  • priprema izjave, (kratkog) intervjua
  • TV izjava od 2 minute (AV snimanje)
  • povratna informacija; analiza snimljenog (govor, neverbalna komunikacija itd.)
  • upute: pripreme za odlazak u TV ili radijski studio
  • TV razgovor s novinarom od 5 minuta (AV snimanje)

Osnovni ciljevi medijskog treninga:

  • upoznavanje polaznika s pravilima odnosa s javnošću kao i komunikacije u medijima
  • razvijanje i unapređenje vještina u medijskom nastupu te kontaktima s predstavnicima medija

Metode rada:

  • prezentacija
  • interaktivne individualne i grupne vježbe
  • snimanje kamerom i analiza
  • individualne povratne informacije

Kotizacija: 1.490,00 kn + PDV

U iznos kotizacije uključeno je:

  • snimke Vašeg medijskog nastupa
  • svi potrebni materijali za praćenje radionice
  • uvjerenje o pohađanju treninga
  • ručak
  • coffee breakovi