Pojavljivanje nekoliko minuta na radiju ili televiziji može biti vrijednije od skupe reklamne kampanje? Nekoliko pozitivnih riječi u članku ili na TV-u vrijedi tisuću puta više od plaćenog oglasa. Kako i na koji način stvoriti i zadržati pozitivan imidž za vašu tvrtku saznajte na našem treningu.
Danas, u vrijeme masovne komunikacije i zagušenosti komunikacijskih kanala postoji sve veća potreba za izgradnjom kvalitetnih odnosa s predstavnicima medija. Isto tako, naš ugled, kao i ugled kompanije koju predstavljamo, uvelike ovisi o načinu na koji komuniciramo s predstavnicima medija i kako se ponašamo pred novinarima i kamerama.
Trening je namijenjen:
- menadžerima
- strateškim i poslovnim komunikatorima
- stručnjacima za odnose s javnošću
- glasnogovornicima
Kratki sadržaj treninga:
- uvod u medije
- zlatna pravila, ciljevi i formati komunikacije s medijima
- specifičnosti tiskanih, audio-vizualnih i digitalnih medija
- kako se pripremiti za medijski nastup (TV, radio): izjava, intervju, debata (uživo i snimani)
- neugodna pitanja i kako na njih odgovoriti
- dobra poruka / loša poruka
- priprema izjave, (kratkog) intervjua
- TV izjava od 2 minute (AV snimanje)
- povratna informacija; analiza snimljenog (govor, neverbalna komunikacija itd.)
- upute: pripreme za odlazak u TV ili radijski studio
- TV razgovor s novinarom od 5 minuta (AV snimanje)
Osnovni ciljevi medijskog treninga:
- upoznavanje polaznika s pravilima odnosa s javnošću kao i komunikacije u medijima
- razvijanje i unapređenje vještina u medijskom nastupu te kontaktima s predstavnicima medija
Metode rada:
- prezentacija
- interaktivne individualne i grupne vježbe
- snimanje kamerom i analiza
- individualne povratne informacije
Kotizacija: 1.490,00 kn + PDV
U iznos kotizacije uključeno je:
- snimke Vašeg medijskog nastupa
- svi potrebni materijali za praćenje radionice
- uvjerenje o pohađanju treninga
- ručak
- coffee breakovi