Trening je namijenjen:

  • članovima uprave
  • menadžerima
  • strateškim i poslovnim komunikatorima
  • stručnjacima za odnose s javnošću
  • glasnogovornicima

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • osnovni ciljevi medijskog treninga
  • upoznavanje polaznika s pravilima komuniciranja putem medija
  • razvijanje i unapređenje vještina u medijskom nastupu te kontaktima s predstavnicima medija, s naglaskom na komuniciranje u kriznim situacijama
  • usvajanje osnovnih pravila kriznog komuniciranja

Kratki sadržaj treninga:

Uvod u medije

  • važnost kontinuiranog izvještavanja javnosti kroz sve vrste medija
  • zlatna pravila komunikacije s medijima

Kako i na koji način komunicirati s medijima

  • ciljevi komuniciranja s medijima
  • formati komuniciranja s medijima
  • suradnja s medijima u vrijeme događaja od posebnog interesa javnosti – krizne situacije
  • specifičnosti tiskanih medija
  • specifičnosti radijskog nastupa
  • specifičnosti televizijskog nastupa
  • specifičnosti internetskih portala i društvenih mreža
  • kako se pripremiti za medijski nastup (tv)
  • priprema izjave za medije
  • izrada priopćenja za javnost (pr članci, oprema članka, naslov, podnaslov, fotografije, grafički prikaz, itd…)
  • intervjui – uživo i snimani
  • kako reći “bez komentara”
  • sadržaj poruke : što je dobra poruka / što je loša poruka

Priprema izjava i press konferencija

  • video snimanje izjave od dvije minute
  • povratna informacija, analiza snimljenog (govor, neverbalna komunikacije, cjelokupan nastup itd.)
  • upute: pripreme za odlazak u tv ili radijski studio
  • video intervju (ili gostovanje u emisiji) s novinarom od 5 minuta (snimanje)

Krizno komuniciranje

  • definicija i vrste krize (plan rješavanja, kontrola)
  • krizno komuniciranje – osnovni pojmovi (primjeri)
  • proaktivno planiranje krizne komunikacije
  • strategija kriznog komuniciranja
  • suradnja s medijima u vrijeme događaja od posebnog interesa javnosti – krizne situacije
  • glasnogovornik – savjeti glasnogovorniku
  • kako djelovati nakon krize
  • najčešće pogreške i kako ih izbjeći
  • sredstva argumentiranja i protuargumentiranja
  • glas, dikcija i neverbalni znakovi u medijskom nastupu
  • verbalizacija – najjači alat u pripremi govornog nastupa
  • primjeri dobrih i loših medijskih nastupa
  • snimanje dvominutne izjave kamerom i analiza (pomaci u odnosu na prva snimanja)
  • povratna informacija, analiza snimljenog (govor, neverbalna komunikacije, cjelokupan nastup itd.)

Metode rada:

  • prezentacija
  • interaktivne individualne i grupne vježbe
  • priprema i izvođenje prezentacije
  • snimanje kamerom i analiza
  • individualne povratne informacije

Trajanje treninga:

  • 16 školskih sati

Naučite kako izgraditi kvalitetne odnose s predstavnicima medija jer o načinu na koji komuniciramo i kako se ponašamo pred novinarima i kamerama uvelike ovisi naš ugled, kao i ugled kompanije koju predstavljamo. Požurite s prijavama jer je broj sudionika radionice ograničen. Pojavljivanje nekoliko minuta na radiju ili televiziji može biti vrednije od skupe reklamne kampanje? Nekoliko pozitivnih riječi u članku ili na TV-u vrijedi tisuću puta više od plaćenog oglasa. Kako i na koji način stvoriti i zadržati pozitivan image za vašu tvrtku?