Trening je namijenjen:
- članovima uprave
- menadžerima
- strateškim i poslovnim komunikatorima
- stručnjacima za odnose s javnošću
- glasnogovornicima
Polaznici će naučiti sljedeće:
- osnovni ciljevi medijskog treninga
- upoznavanje polaznika s pravilima komuniciranja putem medija
- razvijanje i unapređenje vještina u medijskom nastupu te kontaktima s predstavnicima medija, s naglaskom na komuniciranje u kriznim situacijama
- usvajanje osnovnih pravila kriznog komuniciranja
Kratki sadržaj treninga:
Uvod u medije
- važnost kontinuiranog izvještavanja javnosti kroz sve vrste medija
- zlatna pravila komunikacije s medijima
Kako i na koji način komunicirati s medijima
- ciljevi komuniciranja s medijima
- formati komuniciranja s medijima
- suradnja s medijima u vrijeme događaja od posebnog interesa javnosti – krizne situacije
- specifičnosti tiskanih medija
- specifičnosti radijskog nastupa
- specifičnosti televizijskog nastupa
- specifičnosti internetskih portala i društvenih mreža
- kako se pripremiti za medijski nastup (tv)
- priprema izjave za medije
- izrada priopćenja za javnost (pr članci, oprema članka, naslov, podnaslov, fotografije, grafički prikaz, itd…)
- intervjui – uživo i snimani
- kako reći “bez komentara”
- sadržaj poruke : što je dobra poruka / što je loša poruka
Priprema izjava i press konferencija
- video snimanje izjave od dvije minute
- povratna informacija, analiza snimljenog (govor, neverbalna komunikacije, cjelokupan nastup itd.)
- upute: pripreme za odlazak u tv ili radijski studio
- video intervju (ili gostovanje u emisiji) s novinarom od 5 minuta (snimanje)
Krizno komuniciranje
- definicija i vrste krize (plan rješavanja, kontrola)
- krizno komuniciranje – osnovni pojmovi (primjeri)
- proaktivno planiranje krizne komunikacije
- strategija kriznog komuniciranja
- suradnja s medijima u vrijeme događaja od posebnog interesa javnosti – krizne situacije
- glasnogovornik – savjeti glasnogovorniku
- kako djelovati nakon krize
- najčešće pogreške i kako ih izbjeći
- sredstva argumentiranja i protuargumentiranja
- glas, dikcija i neverbalni znakovi u medijskom nastupu
- verbalizacija – najjači alat u pripremi govornog nastupa
- primjeri dobrih i loših medijskih nastupa
- snimanje dvominutne izjave kamerom i analiza (pomaci u odnosu na prva snimanja)
- povratna informacija, analiza snimljenog (govor, neverbalna komunikacije, cjelokupan nastup itd.)
Metode rada:
- prezentacija
- interaktivne individualne i grupne vježbe
- priprema i izvođenje prezentacije
- snimanje kamerom i analiza
- individualne povratne informacije
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati
Naučite kako izgraditi kvalitetne odnose s predstavnicima medija jer o načinu na koji komuniciramo i kako se ponašamo pred novinarima i kamerama uvelike ovisi naš ugled, kao i ugled kompanije koju predstavljamo. Požurite s prijavama jer je broj sudionika radionice ograničen. Pojavljivanje nekoliko minuta na radiju ili televiziji može biti vrednije od skupe reklamne kampanje? Nekoliko pozitivnih riječi u članku ili na TV-u vrijedi tisuću puta više od plaćenog oglasa. Kako i na koji način stvoriti i zadržati pozitivan image za vašu tvrtku?