Trening je namijenjen:

  • marketing menadžerima
  • menadžerima prodaje
  • prodajnom osoblju
  • proizvođačima i distributerima roba i usluga

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • definirati ulogu motivacije u prodajno – upravljačkom sustavu
  • povećati motivacijske učinke “prema unutra” i “prema vani”
  • kako mogu “upravljati” motivacijom
  • kako prepoznati važnost motivacije u povećanju efikasnosti rada
  • razviti model trajnog motiviranja i vezivanja zaposlenika

Kratki sadržaj treninga:

  • kriteriji uspjeha i spremnost na postignuće
  • izazovi – premali zahtjevi, preveliki zahtjevi
  • kritičko sagledavanje teorija motivacije
  • samomotivacija, motivacija drugih
  • različite strukture osobnosti – izazovi motivacije
  • program nagrađivanja zaposlenika- povezivanje performance i motivacije
  • program vezivanja zaposlenika – zadovoljan i motiviran zaposlenik u motivirajućem okruženju

Metode rada:

  • polaznici kroz aktivan pristup treningu razmjenjuju mišljenja i savladavaju primjere iz prakse
  • timski rad – vježbe omogućavaju sinergijski učinak učenja
  • primjena testova i analiza rezultata
  • predavač je suradnik i moderator u postizanju cilja
  • rješavanje zadanih slučajeva kroz timski rad/vježbe

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati