Trening je namijenjen:
- rukovoditeljima
- tim liderima
- projekt menadžerima
Polaznici će naučiti sljedeće:
- što je prodaja/zašto ljudi kupuju
- koji su temelji kontinuiranog ostvarivanja dobrih prodajnih rezultata
- kako organizirati, voditi i stalno nadograđivati bazu potencijalnih korisnika
- kako ostvariti kontakt, voditi prodajnu strategiju i uspješno završiti prodajni ciklus
Kratki sadržaj treninga:
- što je prodaja/zašto ljudi kupuju
- segmentacija korisnika i upravljanje odnosima s korisnicima
- kako ostvariti prvi telefonski kontakt s nepoznatim korisnikom (posebice s onim na višoj hijerarhijskoj razini) i dogovoriti sastanak
- kako prijeći eventualnu prepreku tajnice
- kako odgovore «nisam zainteresiran», «već radimo s drugima» i sl. pretvoriti u svoju prednost
- kako se pripremiti za prvi prodajni sastanak – sastanak namijenjen prikupljanju informacija
- SWOT (strengths, weaknesses, opportunities, threats) analize tvrtke i proizvoda
- priprema strukturiranog intervjua za dobivanje podataka od korisnika (5W, otvorena pitanja, …)
- izgradnja slike o sebi i samopouzdanja
- prvi prodajni sastanak
- uspostavljanje rapora s korisnikom
- neverbalna komunikacija (praćenje i vođenje)
- aktivno slušanje
- da-pitanja
- drugi prodajni sastanak
- prezentacija rješenja
- pregovaranje o cijeni
- zaključivanje prodaje
Metode rada:
- predavanje
- vježbe
- igranje uloga
- snimanje kamerom
- individualni i grupni rad
- diskusija
- razmjena znanja i iskustva
Živimo u svijetu u kojem je kupac kralj. Ponuda na brzorastućem tržištu sve je veća i sve je lakše pronaći upravo ono što želimo. Istovremeno, prodajna konkurencija raste i često se možemo uhvatiti u razmišljanju: koliko se još moram bezuspješno truditi kako bih ostvario prodajne rezultate? Otkrijte koje su tajne najvećih majstora prodaje. Saznajte zbog čega oni samopouzdano osvajaju tržište. Budite i vi među velikima!
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati