Trening je namijenjen:

  • svima koji žele unaprijediti prodajnu komunikaciju, kvalitetno predstaviti proizvode, usluge i tvrku te povećati prodaju i unaprijediti odnose s kupcima i klijentima
  • svima koji sudjeluju u procesima prodaje (direktori prodaje, voditelji prodaje, komercijalisti)
  • svima koji žele unaprijediti prezentacijske vještine i komunikaciju s kupcima

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • kreirati učinkovitu prezentaciju za kvalitetno predstavljanje proizvoda, usluga i tvrtke
  • pripremiti i izvoditi dinamičnu prezentaciju
  • steći praktična znanja i iskustva u području prodajne prezentacije
  • koristiti praktične prezentacijske alate koji će omogućiti bolju prodaju
  • ostvariti i održati kvalitetne odnose s kupcima i klijentima

Kratki sadržaj treninga:

  • upoznavanje s fenomenom prodajne prezentacije
  • ništa se ne prodaje samo od sebe
  • prodajna vještina nije pitanje tehnike već osobnog stava
  • inicijativa je bitna, ali je završnica presudna
  • više narudžbi ćete dobiti slušajući nego pričajući
  • priprema uspješne prodajne prezentacije
  • kreiranje ciljeva prodajne prezentacije
  • organizacija i struktura prodajne prezentacije
  • vježba i izvođenje prezentacije
  • imate samo jednu šansu za dobar prvi utisak
  • tehnike uspješne verbalne i neverbalne komunikacije
  • razvijanje prodajnih navika
  • ljudi kupuju od ljudi koje vole

Metode rada:

  • učenje kroz akciju uz korištenje grupnog rada i direktno sudjelovanje svakog pojedinca
  • primjeri iz prakse (case study)
  • demonstracija
  • individualni i grupni rad
  • diskusija
  • analiza situacija

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati