kako upravljati stresom i emocionalnim reakcijama u zahtjevnom poslovnom okruženju

Stres je danas uobičajena riječ kojom ljudi objašnjavaju stanje u kojem jesu. Za stres često kažu kako je bolest modernog doba jer je usko vezan za ubrzani način života kojim živimo, za ciljeve koje je sve teže dosegnuti, za sve veću izloženost brojnim zahtjevima u poslovnom i privatnom životu i potrebi da te zahtjeve izvršimo u što kraćem roku. Googleov alat za procjenu prometa pokazuje da svaki mjesec preko 6 milijuna ljudi pretražuje nešto što je vezano uz pojam stresa. Izuzetno je važno pravovremeno prepoznavati znakove stresa kod sebe i reagirati na njih prije nego što se stres počne gomilati i uzrokovati nam brojne zdravstvene teškoće

Naučite kako upravljati stresom i ne dozvoliti mu da on upravlja vama.
Naučite kako ga možete staviti pod kontrolu prateći situacije, svoje ponašanje i reakcije.

Trening je namijenjen

  • svima koji su izloženi stresu a ne znaju se na pravi način nositi s njim
  • onima koji žele naučiti kako se oduprijeti pritiscima izvana i sačuvati unutarnji mir i stabilnost koji su neophodni za uspješno funkcioniranje u poslovnim i privatnim situacijama
  • onima koji ne žele da im izloženost stresu negativno utječe na njihovu produktivnost, fokus, kreativnost i sposobnost donošenja kvalitetnih odluka
  • onima koji žele izgraditi otpornost na stres

Kratki sadržaj treninga:

  • Što je stres i što je zahtjevno poslovno okruženje
    • činjenice o stresu
    • koji su uzroci stresa
    • što stvara stres – glavni izvori stresa
      • o djelovanje vanjskih događaja
      • o naši unutarnji pokretači – koliko ga sami stvaramo (potreba za savršenošću, ostavljanja dojma snažne osobe, bivanjem efikasnim i brzim, udovoljavanjem svima i dr.)
    • mehanizam stresne reakcije
      • efekt „ekspres lonca“
    • može li stres biti pozitivan
    • kada stres postaje negativan za funkcioniranje
    • simptomi stresa (fiziološki, bihevioralni, kognitivni, emocionalni)
  • Emocionalne reakcije
    • kako se manifestiraju emocionalne reakcije
    • povezanost uma, emocija i tijela
    • najčešće emocionalne reakcije s kojima se susrećemo u poslu
      • izgaranje (burnout), tzv. pucanje, povlačenje/izolacija, pružanje otpora ili napad, negativizam, spušteno raspoloženje/potištenost, demotiviranost, pasivno-agresivna ponašanja
  • Upravljanje stresom i emocionalnim reakcijama
    • što možemo učiniti
    • važnost pripreme i najave novih događaja, promjena
    • skiciranje scenarija mogućih reakcija
    • prevencija stresa – djelovanje na uzrok
    • tehnike i alati nošenja sa stresom i zašto djeluju
  • Prevencija stresa
    • upravljanje ciljevima
    • upravljanje vremenom
  • Individualne tehnike i alati nošenja sa stresom
    • antistres tjelesni stav
    • progresivna mišićna relaksacija
    • tehnike disanja
    • tehnika imaginacije
    • tjelovježba i ishrana
    • naučeni optimizam
    • slavljenje vlastitih snaga: afirmacije i podsjetnici
  • Tehnike i alati nošenja sa stresnim i emocionalnim reakcijama članova tima
    • lepeza emocionalnih reakcija – izrada kartica mogućih reakcija
    • kognitivno restrukturiranje: događaj – doživljaj – interpretacija
    • tehnika „3 moguća razloga“
    • stvaranje okruženja izbora
    • empatija
    • jačanje samopouzdanja

Polaznici će naučiti:

  • uspješno prevenirati stresne reakcije u zahtjevnom poslovnom okruženju
  • uspješno savladati vlastite stresne i emocionalne reakcije
  • tehnike nošenja sa stresom
  • prepoznati uzroke i upravljati emocionalnim reakcijama članova tima
  • savladati alate za upravljanje i preusmjeravanje reakcija u pozitivnu energiju za ostvarenje rezultata

Metode rada:

  • predavanje
  • vježbe
  • individualni i grupni rad
  • izlaganje
  • diskusija
  • razmjena znanja i iskustva

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati
Prijavite se na otvoreni trening
Kontaktirajte nas