Trening je namijenjen:
- članovima Uprave
- menandžerima
- strateškim i poslovnim komunikatorima
- stručnjacima za odnose s javnošću
- glasnogovornicima
- svima onima kojima će novostečeno znanje pomoći pri svakodnevnom komuniciranju u kriznim situacijama
Polaznici će naučiti sljedeće:
- savladati proces komuniciranja u kriznim situacijama
- upravljanje problemom
- strategije i taktike za prevladavanje kriznih situacija
- učinkovitija komunikacija s javnošću i medijima
- izrada i provedba kriznog plana
- krizne situacije pretvoriti u mogućnosti
Kratki sadržaj treninga:
- što je kriza i vrste kriza (afera, katastrofa…)
- pozitivne i negativne krize
- elementi krize
- psihologija krize
- pripreme za krizu
- komuniciranje prije, za vrijeme i nakon krize
- krizni plan
- najčešće greške menadžmenta
- tko čini krizni tim
- kako krizne situacije pretvoriti u mogućnosti
- naučimo iz tuđih kriza
- strategije i taktike za prevladavanje kriznih situacija
- upravljanje krizom
- odnosi s medijima u krizama (davanje informacija, upute za rad s novinarima)
- komuniciranje s medijima u vrijeme krize (komunikacijski alati)
- praktične vježbe kriznih situacija i analize poznatih PR kriza („pametne krize”)
Metode rada:
- PowerPoint prezentacija
- interaktivna razmjena znanja i iskustva kroz razgovor i diskusiju
- predviđen je visoka razina interaktivnosti polaznika na treningu
- timska radionica
- simulacija krize omogućit će sudionicima treninga da na praktičnim primjerima – rješavajući kriznu situaciju – primijene znanja i vještine stečene tijekom treninga
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati
Iako vam se čini da ponekad ne možete napraviti ništa kada stvari krenu nizbrdo i sigurni ste da je u pitanju Murphyjev zakon, ipak postoje načini kako se nositi s krizom. Vrhunski menadžeri krizu pretvaraju u priliku za poboljšanje, oblikovanje nove strategije, novi izazov i ubrzano rješavanje ranije odlaganih problema. Nije dovoljno znati zašto je komunikacija u kriznim situacijama potrebna, što će donijeti sa sobom i kako je treba provesti. Često rješenje problema zahtijeva ideje koje su izvan dosadašnjih iskustava, a od Vas se očekuje da budete sposobni radite nove stvari koje nikada do sada niste radili.