Trening je namijenjen:

  • članovima Uprave
  • menandžerima
  • strateškim i poslovnim komunikatorima
  • stručnjacima za odnose s javnošću
  • glasnogovornicima
  • svima onima kojima će novostečeno znanje pomoći pri svakodnevnom komuniciranju u kriznim situacijama

Polaznici će naučiti sljedeće:

  • savladati proces komuniciranja u kriznim situacijama
  • upravljanje problemom
  • strategije i taktike za prevladavanje kriznih situacija
  • učinkovitija komunikacija s javnošću i medijima
  • izrada i provedba kriznog plana
  • krizne situacije pretvoriti u mogućnosti

Kratki sadržaj treninga:

  • što je kriza i vrste kriza (afera, katastrofa…)
  • pozitivne i negativne krize
  • elementi krize
  • psihologija krize
  • pripreme za krizu
  • komuniciranje prije, za vrijeme i nakon krize
  • krizni plan
  • najčešće greške menadžmenta
  • tko čini krizni tim
  • kako krizne situacije pretvoriti u mogućnosti
  • naučimo iz tuđih kriza
  • strategije i taktike za prevladavanje kriznih situacija
  • upravljanje krizom
  • odnosi s medijima u krizama (davanje informacija, upute za rad s novinarima)
  • komuniciranje s medijima u vrijeme krize (komunikacijski alati)
  • praktične vježbe kriznih situacija i analize poznatih PR kriza („pametne krize”)

Metode rada:

  • PowerPoint prezentacija
  • interaktivna razmjena znanja i iskustva kroz razgovor i diskusiju
  • predviđen je visoka razina interaktivnosti polaznika na treningu
  • timska radionica
  • simulacija krize omogućit će sudionicima treninga da na praktičnim primjerima – rješavajući kriznu situaciju – primijene znanja i vještine stečene tijekom treninga

Trajanje treninga:

  • 8 školskih sati

Iako vam se čini da ponekad ne možete napraviti ništa kada stvari krenu nizbrdo i sigurni ste da je u pitanju Murphyjev zakon, ipak postoje načini kako se nositi s krizom. Vrhunski menadžeri krizu pretvaraju u priliku za poboljšanje, oblikovanje nove strategije, novi izazov i ubrzano rješavanje ranije odlaganih problema. Nije dovoljno znati zašto je komunikacija u kriznim situacijama potrebna, što će donijeti sa sobom i kako je treba provesti. Često rješenje problema zahtijeva ideje koje su izvan dosadašnjih iskustava, a od Vas se očekuje da budete sposobni radite nove stvari koje nikada do sada niste radili.