Trening je namijenjen:
- rukovoditeljima
- tim liderima
- srednjem i visokom menadžmentu u organizacijama od kojih poslovno okruženja zahtijeva brzo reagiranje i prilagodbu
Polaznici će naučiti sljedeće:
- zašto se promjene događaju i koje su im posljedice
- razumjeti ulogu koju imaju promjene na individualnoj i organizacijskoj razini
- kako se kompanije ponašaju u promjenama
- koje su najčešće greške koje čine
- upoznati se s prirodom promjena i reakcija ljudi na promjene
- kako konstruktivno odgovarati na promjene i sukladno tome djelovati prema realizaciji u promijenjenim okolnostima
- pripremiti se i biti spreman na različite stadije reakcija u svim fazama promjene
- naučiti što je uloga voditelja i koja su očekivanja stavljena pred njega (zasebno od strane ljudi i zasebno od strane uprave)
- savladati tehnike za minimiziranje efekta obrambenih mehanizama (otpora)
- naučiti se zaštitit od vlastite emocionalne reakcije na otpore ljudi
- naučiti koji su najvažniji elementi komunikacije tijekom promjena
- koristiti adekvatne motivacijske alate
Kratki sadržaj treninga:
- vrste promjena (očekivane, neočekivane, nagle, planirane)
- razlozi organizacijskih promjena
- kako ljudi reagiraju na promjene
- s kojim se sve obrambenim mehanizmima ljudi susrećemo kod promjena
- kako odgovoriti na aktivirane obrambene mehanizme
- koje emocije se javljaju u promjenama ili zašto nastaju otpori prema promjenama
- koje su faze promjene
- koja je ključna faza za provedbu promjene do kraja
- kako pripremiti organizaciju za promjene (uključivanje, pregovaranje, educiranje)
- važnost komunikacije: 2 ključna elementa
- zašto promjene ne uspijevaju
- što učiniti kada promjena ne bude uspješno uvedena
- izrada plana provedbe promjena (interno i eksterno)
Metode rada:
- predavanje
- case study
- vježbe
- individualni i grupni rad
- diskusija
- razmjena znanja i iskustva
Trajanje treninga:
- 8 školskih sati
Trening pruža uvod u osnove tzv. Change managementa. Bitan je osobito za tvrtke koje rade u vrlo promjenjivom okruženju ili se suočavaju s problemima održavanja fleksibilnosti i poduzetničkog duha u velikim organizacijskim sustavima. U oba slučaja rješenja koja su nekad funkcionirala savršeno sada su neupotrebljiva ili ne proizvode onaj učinak koji su proizvodila nekada. Glavni cilj upravljanja promjenama je osigurati pozitivne ljudske reakcije na promjene u smislu njihove implementacije u skladu s postavljenim ciljevima.
U iznos kotizacije uključeno je:
- svi potrebni materijali za praćenje radionice
- uvjerenje o pohađanju treninga
- coffee break-ovi i ručak