Trening je namijenjen:

  • managerima na svim razinama (od operativnih direktora, direktora sektora/odjela, rukovoditelja)
  • direktorima malih i srednjih poduzeća
  • voditeljima projekata
  • prodajnom osoblju za razvoj odnosa s klijentima

Kratki sadržaj treninga:

  • što je coaching, koji su njegovi principi i benefiti
  • prepoznati situacije u kojima je coaching koristan i u kojima nije
  • oblici coachinga: coaching 1 na 1, manager-coach, self coaching
  • vježbanje i razvoj učinkovite izgradnje odnosa (rapport)
  • što je aktivno slušanje i kako se ono razlikuje od ostalih oblika slušanja
  • kako postavljati efikasna pitanja
  • kako uspješno dati povratnu informaciju i unaprijediti odnos sa zaposlenicima/klijentima
  • što je GROW model i kako ga uspješno koristiti

Polaznici će naučiti slijedeće:

  • koristiti coaching vještine u svakodnevnom radu
  • koristiti GROW model u komunikaciji sa svojim zaposlenicima i klijentima
  • unaprijediti svoju komunikaciju kroz aktivno slušanje i davanje kvalitetne povratne informacije

Metode rada:

  • prezentacija (vizualna: Power Point i popratno gradivo)
  • primjeri
  • interaktivna diskusija
  • razmjena znanja i iskustava
  • vježbe

Trajanje treninga:

  • 16 školskih sati

Svladavanje tehnika i vještina coachinga omogućava svima onima koji vode timove da, u okviru svojih svakodnevnih poslovnih aktivnosti, odmah imaju vidljive rezultate kroz bržu i efikasniju komunikaciju kako s članovima tima, tako i sa svojim klijentima.

Coaching je riječ na koju danas često nailazimo u poslovnim krugovima, no pitanje je: što coaching zapravo znači? Zašto mi on može biti koristan? Mogu li i ja, kao manager, biti coach i koje su mi vještine za to potrebne?

Cilj ovog treninga je doznati odgovore na sva ova pitanja te naučiti koristiti coaching vještine u svojem svakodnevnom radu. To znači da ćete prije svega naučiti više o svojem načinu komunikacije: kako slušate i čujete, kakva pitanja postavljate, kako dajete povratnu informaciju, te koja su područja na kojima možete biti bolji u komunikaciji.

Nakon treninga znat ćete kako uspješnije postaviti i razviti odnos sa svojim zaposlenima, kako brzo i efikasno vidjeti koja su njihova jaka područja i područja za razvoj te kako povećati njihov doprinos u ostvarivanju poslovnih ciljeva i rezultata. Coaching ima za cilj promjenu u ponašanju, načinu razmišljanja ili stavu.

Kotizacija za otvoreni trening:

2.790,00 kn + PDV

U iznos kotizacije uključeno je:

  • svi potrebni materijali za praćenje radionice
  • uvjerenje o pohađanju treninga
  • coffee break-ovi
  • 2 ručka