Trening je namijenjen:
- managerima na svim razinama (od operativnih direktora, direktora sektora/odjela, rukovoditelja)
- direktorima malih i srednjih poduzeća
- voditeljima projekata
- prodajnom osoblju za razvoj odnosa s klijentima
Kratki sadržaj treninga:
- što je coaching, koji su njegovi principi i benefiti
- prepoznati situacije u kojima je coaching koristan i u kojima nije
- oblici coachinga: coaching 1 na 1, manager-coach, self coaching
- vježbanje i razvoj učinkovite izgradnje odnosa (rapport)
- što je aktivno slušanje i kako se ono razlikuje od ostalih oblika slušanja
- kako postavljati efikasna pitanja
- kako uspješno dati povratnu informaciju i unaprijediti odnos sa zaposlenicima/klijentima
- što je GROW model i kako ga uspješno koristiti
Polaznici će naučiti slijedeće:
- koristiti coaching vještine u svakodnevnom radu
- koristiti GROW model u komunikaciji sa svojim zaposlenicima i klijentima
- unaprijediti svoju komunikaciju kroz aktivno slušanje i davanje kvalitetne povratne informacije
Metode rada:
- prezentacija (vizualna: Power Point i popratno gradivo)
- primjeri
- interaktivna diskusija
- razmjena znanja i iskustava
- vježbe
Trajanje treninga:
- 16 školskih sati
Svladavanje tehnika i vještina coachinga omogućava svima onima koji vode timove da, u okviru svojih svakodnevnih poslovnih aktivnosti, odmah imaju vidljive rezultate kroz bržu i efikasniju komunikaciju kako s članovima tima, tako i sa svojim klijentima.
Coaching je riječ na koju danas često nailazimo u poslovnim krugovima, no pitanje je: što coaching zapravo znači? Zašto mi on može biti koristan? Mogu li i ja, kao manager, biti coach i koje su mi vještine za to potrebne?
Cilj ovog treninga je doznati odgovore na sva ova pitanja te naučiti koristiti coaching vještine u svojem svakodnevnom radu. To znači da ćete prije svega naučiti više o svojem načinu komunikacije: kako slušate i čujete, kakva pitanja postavljate, kako dajete povratnu informaciju, te koja su područja na kojima možete biti bolji u komunikaciji.
Nakon treninga znat ćete kako uspješnije postaviti i razviti odnos sa svojim zaposlenima, kako brzo i efikasno vidjeti koja su njihova jaka područja i područja za razvoj te kako povećati njihov doprinos u ostvarivanju poslovnih ciljeva i rezultata. Coaching ima za cilj promjenu u ponašanju, načinu razmišljanja ili stavu.
Kotizacija za otvoreni trening:
2.790,00 kn + PDV
U iznos kotizacije uključeno je:
- svi potrebni materijali za praćenje radionice
- uvjerenje o pohađanju treninga
- coffee break-ovi
- 2 ručka