Trening je namijenjen:

  • osobama kojima je cilj uspješno prezentiranje ideja i stavova
  • osobama koje rade u marketingu, prodaji, odjelima za odnose s javnošću
  • osobama koje zbog prirode posla nastupaju u javnim medijima (tv, radio i slično)
  • osobama koje trebaju sažeto i jasno odgovarati na pitanja
  • osobama koje žele raditi na vlastitom „brandu“, tj. „brandu“ tvrtke koju zastupaju
  • osobama koje žele razviti umijeće aktivnog slušanja i komuniciranja
  • projekt menadžerima
  • menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
  • osobama koje su vođe tima ili sudjeluju u timskom radu
  • osobama kojima je javni govor/govor pred drugima dio svakodnevnog poslovnog okruženja
  • onima koji se žele bolje i sigurnije osjećati pri javnom nastupu

Kratki sadržaj treninga:

  • jasnoća mišljenja
  • konciznost prilikom odgovaranja
  • lociranje „ključne“ ili „tematske“ riječi
  • kako prilagoditi svoj od-govor mediju u kojem se odvija razgovor
  • savladavanje retoričkih vještina
  • upoznavanje ključnih stilskih figura i tropa koje će podići stupanj sugestivnosti vašeg odgovora
  • kako izgraditi i kratko evaluirati vlastiti „brand“
  • suočavanje s afirmativnim pitanjima i tzv. subverzibnim pitanjima
  • kako uskladiti vlastitu namjeru, željeni ishod i islaz
  • ojačavanje sugestivnosti prilikom raz-govora
  • ojačavanje uvjerljivosti
  • preciznost misli – preciznost odgovora
  • emotivnost: kontrola emocija i emotivno djelovanje na sugovornika
  • suočavanje s neočekivanim pitanjima od strane auditorija
  • sposobnost prekvalificiranja neugodnih pitanja u priželjkivana pitanja
  • razvijanje dodatne sigurnosti u vlastite potencijale
  • osnaživanja i razvijanje vlastitih kreativnih potencijala
  • povezivanje sa svojim unutarnjim potencijalima,
  • vježbe za prevladavanje privremene kreativne blokade u urgentnim situacijama
  • spoj i veza verbalne i neverbalne komunikacije
  • značenje neverbalnih znakova, njihovo detektiranje i tumačenje, kako bi se iznjedrio efektan odgovor

Ishodi:

Brzo reagiranje u nepredviđenim situacijama, brza prilagodba mediju, preciznost i efektnost u izričaju, konciznost, jasnoća misli i jasnoća vlastitog cilja prilikom razgovora, sažeta prezentacija vlastitog „branda“

Metode rada:

  • vježbe koje su vezane uz različite tipove javnog nastupa
  • vježba: jasna pitanje i koncizni odgovori
  • vježbe: figure i tropi, kako bi iskaz bio efektan, jasan, bridak
  • vježba: jasnoće misli
  • vježba: jasnoća cilja i željenog ishoda
  • vježba konciznosti u vlastitom izričaju
  • vježbe aktivnog slušanja
  • vježbe „čitanja“ neverbalnih poruka sugovornika
  • vježbe retoričkih figura
  • „brainstorming“ kao put ka autorefleksiji (tematiziranje željenog ishoda)
  • vježbe artikulacije
  • vježba stvaranja svog osobnog sigurnog prostora
  • vježbe za smirivanje misli i relaksiranje tijela
  • vježbe sinkroniziranja tijela i daha/ neverbalnog i verbalnog
  • vježbe za podizanje energije
  • procjena individualnog statusa
  • snimanje kamerom i individualna analiza (predviđeno je jedno snimanje kamerom, kako bi se u zadanom vremenu polaznici mogli kvalitetno upoznati s predviđenim sadržajem)

Trajanje  treninga:

  • 10 do 16.30h

Kotizacija za otvoreni trening:

1.590,00 kn + PDV

U iznos kotizacije uključeno je:

  • svi potrebni materijali za praćenje radionice
  • uvjerenje o pohađanju treninga
  • coffee break-ovi i ručak

NAPOMENA: Za tri i više prijavljenih polaznika iz iste tvrtke odobravamo 10% popusta. Fizičke osobe ostvaruju 40% popusta